Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Har altid haft viljestyrken til at nå mine mål, men er igennem årene blevet ramt af diverse skader og udeblivende resultater, og derved er viljestyrken også røget.
Dette skete uden kostplan, spiste bare fornuftigt og ikke så store portioner. Der var heller ikke noget træning involveret før jeg vejede under 87, træningen bestod af lidt løb og kropsvægtstræning.
Var hos neurolog og han sagde det var migræne og samtidig en fys, han sagde det var spændingshovedpiner. Havde så store spændinger i nakke, ryg og skuldre at mit instinkt sagde mig at fys'en havde ret. Så begyndte at få noget massage og hovedpinerne begyndte at forsvinde. Dette er også grunden til at jeg er meget ops nu på min opvarmning med blandt andet foamroller.
dohhhh, så kan jeg bedre forstå mine tidligere trænings forsøg ikke har givet pote..
men i starten af 2013 begyndte jeg på b2b, og kunne straks mærke forskel

"
Så er gået amok med rahab og opvarmning af min skulder og alt andet for dens sags skyld..

og kig på damer i stedet, det er MEGET sjovere 

træk er bare min favorit dag..

Da jeg ikke rigtig kan forklare min datter på 3 hvad jeg ellers laver, og der er lidt yoga med..

[/quote]
Steendahl skrev:
du skal lige have byttet rundt på km og min, medmindre du selvfølgelig løber 300km/t som opvarmning![]()

og jeg måtte vente ved squat racket på en der lavede sl dødløft, yep det var en god søndag..

)

](./images/smilies/wallbash.gif)

og makspuls på
. Havde nemlig glemt at tage bæltet på

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster