har søgt efter det men uden resultat.
På forhåndt mange tak
(slettet)

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hardeer skrev:er det et andet produkt eller et stof der er i det? og kan du se forskel på dit udseene?

hardeer skrev:hmm ja okay.. men det var nu mere om man kunne se forskel jeg var ude efter
må nok bare nøjes med hård træning og spise mit protein pulver

ALPHA HAN skrev:jeg sys da nok jeg kan se forskel på de kunder vi har i det center jeg arbejder i, når de bruger kreatin. endvidere har jeg da også selv haft glæde af kreatin for nogle år tilbage. det er da et tilskud som gir synlige ændringer på relativt kort tid... hos de fleste er det måske væske, men lidt fedt og væske skader vel ikke for en vægtforøgning

hardeer skrev:vil det så sige man kan se forskel når man tager kreatin? er det ikke fordi blodet pumper sådan at det skaber makeringer? kender i noget godt kreatin som i kan anbefale?
Undskyld jeg spørger så meget men vil bare gerne være sikker på mine valg

hardeer skrev:har lige sat og læst om det.. et er noget med at det er væske der ligger sig i cellerne men hvor lang tid går der før man kan se det gør det?Fx med bodylab's kreatin?

er 180 vejer ca 70 kg træner 6 gange i ugen? 
hardeer skrev:har bare ikke rigtig tålmodighed men må jo bare væbne mig med tålmodighed hehe.. men ville det kunne være realistisk at kunne få markeringer til sommerer 180 vejer ca 70 kg træner 6 gange i ugen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster