Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 855
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 852

Følg bodybuilding.dk på

Jacobsen - Ankommelsen til log-land!

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Velkommen til log-land!

men også for at alle i andre skal have et sted at komme af med alt jeres ligegyldige ælv ..

:D :D :D

Dit program ser ganske fint ud. Nogle gode øvelser, du har valgt dig, så det er bare med at klø på, så skal resultaterne nok komme :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Velkommen mester :D ser sku ud til du har sat dig ind i tingene, så det sku go stiiiil :D

Lyder spændende det med amerikansk fodbold, der ska man da os have den vildere styrke :D :twisted:

Ska sku nok tilbringe noget tid her inde :wink: :wink:

Geografisk sted: Flyttet

Velkommen til og tillykke med Log´en (den bliver du glad for) - Glæder mig iøvrigt til, at følge resultaterne af dit program.
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

hehe jo tak for alle de pæne ord ;)..

Dog kan jeg lige indvende, at jeg tror jeg har påtaget mig en mindre forstrukket lårmuskel i mit venstre lår (til amerikansk fodbold træningen i går) - eller også så tuder jeg sku bare over lidt ømhed :whistle: - så bentræningen bliver nok sprunget over i dag :)..

Men det skal resten af kroppen sku ikke lide under, så jeg vil smutte over og løfte lidt jern. Skriver senere :wink:!
"Today I will do what others won't, so tomorrow I can accomplish what others can't"
- Jerry Rice
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Velkommen til mate!

Et velkomme vil vi byde alle her

Melodi: Jubi jæ jæ jubi jubi jæ

Et velkomme vil vi byde alle her,
I, som kommet er fra både fjern og nær.
Vi vil håber at I nyder
hvad vi her ved bordet byder.
I os glæder, blot I rigtig vil ta´ fat.

På humør det ikke skorte må,
hvis vi glade timer her skal få.
Ja, når blot I går til sagen,
vil vi altid mindes dagen,
derfor byder vi velkommen een og hver
When you´re as great as I am, it´s hard to be humble - Muhammad Ali
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N

mcn skrev:Velkommen til mate!

Et velkomme vil vi byde alle her

Melodi: Jubi jæ jæ jubi jubi jæ

Et velkomme vil vi byde alle her,
I, som kommet er fra både fjern og nær.
Vi vil håber at I nyder
hvad vi her ved bordet byder.
I os glæder, blot I rigtig vil ta´ fat.

På humør det ikke skorte må,
hvis vi glade timer her skal få.
Ja, når blot I går til sagen,
vil vi altid mindes dagen,
derfor byder vi velkommen een og hver

Hahaha mcn :lol: :lol: - Flad af grin :dance: .. Men tak :D!

Udemærket træning i dag.. Gik forholdsvis smertefrit ;).. Var lidt hurtigt færdig, så bestemte mig for at køre maven hel flad :P...
Det var dog lidt nedern ikke at kunne træne ben. Det giver nu alligevel altid lidt ekstra..
Følte dog at krafterne var der, så tog lige en 20 minutters løbetur efter træning i rask tempo.. Uden de store problemer med låret.. Så det er sku nok bare tuderi :whistle:
"Today I will do what others won't, so tomorrow I can accomplish what others can't"
- Jerry Rice
Brugeravatar

Tillykke med din log Thomas, bliver du glad for :)

Vil give dig ret i at det er et godt program du kører da vi jo kører det sammen :) ...

Mht. til låret så er det sku nok bare tuderi, det skal løbes væk :twisted:
Og det kan jeg jo se du allerede gør, god stil! Velkommen mate.

Har du nogle fremtidige mål mht. til styrken? Skal der så bulkes op til vinter? :´)

Glæder mig til at følge udviklingen, og skal nok hjælpe med at få taget de billeder :roll:
Man må yde for at nyde var der vist en klog mand der engang sagde :)

Tilskud:
- Bodyman pre-workout
- Masser af motivation
Brugeravatar

HenrikP skrev:Tillykke med din log Thomas, bliver du glad for :)
Har du nogle fremtidige mål mht. til styrken? Skal der så bulkes op til vinter? :´)

Hehe.. Jo tak mate :wink:! - håber også selv jeg kan bruge den til noget :D!

mht. mål og styrke, så har jeg ikke sat mig nogle nej.. Bare at jeg selv føler det går fremad, og at jeg også stiger lidt i kg. i de forskellige øvelser hen af vejen :8..
Og bulke tror jeg ikke nej - er nok mere typen, der prøver at holde formen hele året rundt :D!.. hehe..
- Jerry Rice
Brugeravatar

Og bulke tror jeg ikke nej - er nok mere typen, der prøver at holde formen hele året rundt :D !.. hehe..

Ja det er selvfølgelig også det pigerne kan lide :wink:

Skal nok blive spændende at se din udvikling, og kampen på de 100 kg i bænkpress :mrgreen:

Tilskud:
- Bodyman pre-workout
- Masser af motivation
Brugeravatar

Skal nok blive spændende at se din udvikling, og kampen på de 100 kg i bænkpress :mrgreen:

Hehe.. Bare rolig.. Den når vi til sommer :twisted: :dance:
- Jerry Rice
Brugeravatar

.:: UPDATE ::.

Lille update til dagens træning - Løbetur på godt 40 min.

Bestemte mig her klokken 2 - da jeg ikke var gået i seng endnu - at jeg ville tage mig en rask løbetur :). Min træningsmakker var desværre ikke helt frisk på ideen, så jeg tog turen selv. Så på med løbetøjet, mp3-afspilleren, en lille sjat vand og så gik det ellers derud af :).
Havde i forvejen set mig lun på en dejlig mørk og lang sti (skov), uden nogen form for belysning overhovedet, så det måtte da prøves! :dance:
Det gik sku også meget fint, men daammmn.. Aldrig før i mit liv, er jeg blevet så bange for en sølle kat. :´) Men når man løber i sin egen lille verden i bulrende mørke, mens en kat pludselig kommer løbende ud fra en af buskene.. Hah.. Det var vist godt jeg løb alene og at der ikke var andre tilstede :roll: :whistle: ..
Nå, men endvidere endte jeg ved noget kaldet Elia (http://home8.inet.tele.dk/dalsten/Graphics/Elia.jpg) hvor jeg så tog et par ture op og ned af de mange (og høje) trapper.. Kan sku ikke liige huske antallet af trapper, talte dem ellers. Men mange var der :roll: :D ...
Derefter gik turen så tilbage igen. Det gik dejlig let og stødte heldigvis heller ikke på flere katte eller andre uventede ting/dyr.. [-o<

Nu må vi se hvordan benene har det til amerikansk fodbold træning i aften :whistle: - men mon ikke det går.. hehe :P!
Sengen begynder vist også at kalde.. Tror lige jeg nupper et bad inden :-k :8
- Jerry Rice
Brugeravatar

ÆGTE ROCKY STIL - COOL Jacobsen !
Brugeravatar

Cool nok, fed idé :8

Regner selv med at tage sådan en tur i nat.
Brugeravatar

jbh0007 skrev:ÆGTE ROCKY STIL - COOL Jacobsen !

haha... Ja overvejede også om jeg skulle række armene i vejret og bokse lidt ud i luften, da jeg nåede toppen af de trapper :D.. Men droppede det hurtigt igen.. heh..

Sz- Pepper skrev:Cool nok, fed idé :8
Regner selv med at tage sådan en tur i nat.

Ja det giver et dejligt adrenalin kick.. Helt sikkert ikke sidste gang jeg tager sådan en tur =P~
- Jerry Rice
Brugeravatar

Fredag d. 5 august 2005 - 3. dag i uge 2(af 5) af Progressionen

Helt okay træning i dag. Glæder mig dog til jeg kommer lidt længere hen i progressionen, så der kan komme lidt flere kilo på :D..

Bryst:
Bænkpres - 4*8*47½ kg
Incline DB Press - 4*8*14 kg (puha.. Bliver godt når der kommer flere kilo på.. Går lidt for let.)
Ryg:
Chinups - 4*8*BW
Dødløft - 4*8*42½ kg
Bent Over Rows - 4*8*42½ kg
Triceps:
Dips - 3*8*BW (Lidt for let efterhånden)
Push Down - 3*8*37½ (Ligeledes lige let nok)
Skulder:
Military Press - 4*8*17½ kg
DB Lateral Raise - 4*8*8 kg
Ben:
Benpres:
1*8*80 kg
1*8*100 kg
1*8*120 kg
1*5*140 kg
1*8*160 kg PR - Strict (Kunne sku ikke lade vær´ :whistle: :^o)
Biceps:
DB Curl - 4*8*14 kg (Flere kg tak :wink:)

Men alt i alt en god træning. Næste uge bliver der heldigvis øget i de fleste øvelser, så det bliver lækkert :D.
Nu er der fri til på mandag - eller det vil sige.. Søndag skal der spilles kamp mod de skide tyskere. De skal ha´ smæk :twisted:.. hehe :D!
- Jerry Rice
Brugeravatar

.: Update - kampen mod tyskerne :.

Må desværre se i øjnene, at jeg må æde mine ord i mig igen. De fik ikke smæk. :( - Skuffende, men sandt..
Det er dog langt fra den dårligste nyhed.. For der skete det, at ca. seks minutter inde i kampen modtager jeg bolden og skal til at løbe hele vejen (eller :P - det siger vi da bare jeg havde gjort hvis det var...).. Men..
Der var åbenbart nogle tyskere, som var af en anden mening. For efter ikke alt for mange meter, får jeg en 2 tons fed dude hængende over mig, og bliver tacklet ned på siden.. - KNÆK! :shock:.. Kunne godt mærke der var noget galt omkring skulderen.. Men tog lige et par spil mere - ville lige se om det kunne lade sig gøre. Der var desværre ikke meget at komme efter, så jeg sad på sidelinjen resten af kampen med isposer på ´skaden´..
Efter kampen var jeg så så heldig, at min coach´s kone var venlig nok til at køre mig på hospitalet her i Herning.. Så hjem fra flensborg, på mortorvejen med god fart. Lækkert nok! :lol:
Nå, men endvidere var vagtlægens første ord(da jeg endelig kom ind. Ventede en halv time eller deromkring)da han kiggede på min venstre side af overkroppen: "Ja, der er ikke noget at tage fejl af - du har brækket kravebenet.. Du skal lige ned og røntgenfotograferes!" :shock:
Op til endnu et venteværelse, og endnu længere ventetid. Lidt over en time kom jeg frem til.. Det er også bare hyggeligt! :evil:.. Men ja, ganske rigtig var den brækket.
Så nu har jeg lige mindst en måned, hvor jeg ikke må dyrke nogen form for fysisk aktivitet. God damn :verysad: :verysad: !!
- Jerry Rice
Brugeravatar

Pisse surt Jacobsen, god bedring
Brugeravatar

Det er sku ærgeligt sådan noget! God bedring og kom op på hesten igen!

Cheer up mate!

De fleste her på forummet har haft skader (mig inkl) og det er SKIDE irriterende. Man får helt abstinenser!
When you´re as great as I am, it´s hard to be humble - Muhammad Ali
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N

ejj hvor surt champ...

håber det heler op uden problemer så du snart kan blive fit for fight igen :twisted:

Geografisk sted: $ønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 125.00

Galleri: Vis galleri (4)

Sz- Pepper skrev:Pisse surt Jacobsen, god bedring

Yeah.. Men mange tak mate ;)!

mcn skrev:Det er sku ærgeligt sådan noget! God bedring og kom op på hesten igen!
Cheer up mate!
De fleste her på forummet har haft skader (mig inkl) og det er SKIDE irriterende. Man får helt abstinenser!

Ja det er sku noget noget lort sådan noget. Men det sker jo.. Og ja - har allerede abstinenser :wink:.. hehe!

ZzZzleepy skrev:håber det heler op uden problemer så du snart kan blive fit for fight igen

Bare rolig - jeg kommer stærkt igen :twisted: :D
- Jerry Rice
Brugeravatar

P.... Ærgeligt - når var du ellers lige så godt igang. Men du kommer helt sikkert stærkt igen (som Amstrong) - Så brug skaden til noget posivtivt...................(selv om det er svært at få øje på lige nu)
Brugeravatar

Ja jbh.. Det er noget skidt.. Men må man jo tage med..
Nu du nævner armstrong - så ja.. Bare vent.. Jeg kommer stærkt igen og vinder DM i bodybuilding 7 år i træk :lol: .. Be aware!!
- Jerry Rice
Brugeravatar

:D :D :D
Brugeravatar

Fandme surt Thomas :evil: .... Nu var du lige kommet igang med syge vægte og midt i vores progressionscyklus .... Men ved jo at du kommer stærkt igen .... Må jo bare holde centret varmt indtil du er tilbage, og så giver vi den en skalle! :wink:

Tilskud:
- Bodyman pre-workout
- Masser af motivation
Brugeravatar

HenrikP skrev:Fandme surt Thomas :evil: .... Nu var du lige kommet igang med syge vægte og midt i vores progressionscyklus .... Men ved jo at du kommer stærkt igen .... Må jo bare holde centret varmt indtil du er tilbage, og så giver vi den en skalle! :wink:

hehe yeah.. Bare rolig.. Så let slipper du sku ikke af med mig :D.. Kan være jeg tager med derovre et par gange, og cykler eller et eller andet :P..
- Jerry Rice
Brugeravatar

Ja okay ..... Det kunne jo være... Så må du jo bare køre noget cutting imens eller heavy bulk :D .....

Tilskud:
- Bodyman pre-workout
- Masser af motivation
Brugeravatar

Først og fremmest; undskyld for den inaktivitet der har været i min log, men... Forklaring følger senere..

Jacobsen skrev:.: Update - kampen mod tyskerne :. Man Aug 08 2005

Må desværre se i øjnene, at jeg må æde mine ord i mig igen. De fik ikke smæk. :( - Skuffende, men sandt..
Det er dog langt fra den dårligste nyhed.. For der skete det, at ca. seks minutter inde i kampen modtager jeg bolden og skal til at løbe hele vejen (eller :P - det siger vi da bare jeg havde gjort hvis det var...).. Men..
Der var åbenbart nogle tyskere, som var af en anden mening. For efter ikke alt for mange meter, får jeg en 2 tons fed dude hængende over mig, og bliver tacklet ned på siden.. - KNÆK! :shock:.. Kunne godt mærke der var noget galt omkring skulderen.. Men tog lige et par spil mere - ville lige se om det kunne lade sig gøre. Der var desværre ikke meget at komme efter, så jeg sad på sidelinjen resten af kampen med isposer på ´skaden´..
Efter kampen var jeg så så heldig, at min coach´s kone var venlig nok til at køre mig på hospitalet her i Herning.. Så hjem fra flensborg, på mortorvejen med god fart. Lækkert nok! :lol:
Nå, men endvidere var vagtlægens første ord(da jeg endelig kom ind. Ventede en halv time eller deromkring)da han kiggede på min venstre side af overkroppen: "Ja, der er ikke noget at tage fejl af - du har brækket kravebenet.. Du skal lige ned og røntgenfotograferes!" :shock:
Op til endnu et venteværelse, og endnu længere ventetid. Lidt over en time kom jeg frem til.. Det er også bare hyggeligt! :evil:.. Men ja, ganske rigtig var den brækket.
Så nu har jeg lige mindst en måned, hvor jeg ikke må dyrke nogen form for fysisk aktivitet. God damn :verysad: :verysad: !!

Mindst en måned var hvad jeg skrev for lidt over 9 måneder siden.. Ja, jeg uvidende på det tidspunkt.. For efter tre månederstid - i november - (og næsten klar til en smule vægttræning igen) skete der det, at kravebenet brækkede igen, da en person hoppede op på ryggen af mig ](*,) Nitte.. Så endnu en pause på nogle måneder.. Troede jeg da..
Efter endnu tre måneder - i marts - besøgte jeg lægen for at høre, om jeg snart måtte påbegynde min træning igen.. Svaret var desværre nej, for mit kraveben var ikke helet optimalt så han foreslog ENDNU en pause på en/to måneder. - Fandme typisk..

MEN, MEN, MEN den gode nyhed er, at jeg nu - i maj - kan konstatere, at jeg er godt i gang med træningen igen :mrgreen: :mrgreen:!!! Har nu trænet sådan lidt i perioder i nogle uger, altså ikke noget fast antal dage om ugen og sådan.. Men det er gået overraskende godt med træningen, så jeg håber snart at komme 100% i gang igen, samtidig med at jeg håber der kommer gang i loggen igen :D..
Ja, for som sagt har der været en del inaktivitet, hvilket skyldes det brækkede kraveben. Dette burde der snart være rettet op på! :dance:

Det var alt for nu :)!
- Jerry Rice
Brugeravatar

Jacobsen skrev:Først og fremmest; undskyld for den inaktivitet der har været i min log, men... Forklaring følger senere..

Jacobsen skrev:.: Update - kampen mod tyskerne :. Man Aug 08 2005

Mindst en måned var hvad jeg skrev for lidt over 9 måneder siden.. Ja, jeg uvidende på det tidspunkt.. For efter tre månederstid - i november - (og næsten klar til en smule vægttræning igen) skete der det, at kravebenet brækkede igen, da en person hoppede op på ryggen af mig ](*,) Nitte.. Så endnu en pause på nogle måneder.. Troede jeg da..
Efter endnu tre måneder - i marts - besøgte jeg lægen for at høre, om jeg snart måtte påbegynde min træning igen.. Svaret var desværre nej, for mit kraveben var ikke helet optimalt så han foreslog ENDNU en pause på en/to måneder. - Fandme typisk..

MEN, MEN, MEN den gode nyhed er, at jeg nu - i maj - kan konstatere, at jeg er godt i gang med træningen igen :mrgreen: :mrgreen:!!! Har nu trænet sådan lidt i perioder i nogle uger, altså ikke noget fast antal dage om ugen og sådan.. Men det er gået overraskende godt med træningen, så jeg håber snart at komme 100% i gang igen, samtidig med at jeg håber der kommer gang i loggen igen :D..
Ja, for som sagt har der været en del inaktivitet, hvilket skyldes det brækkede kraveben. Dette burde der snart være rettet op på! :dance:

Det var alt for nu :)!

Rigtigt fedt at du er tilbage igen, vi har jo savnet dig :P .... Fin træning idag med dig du ..... Nu er vi på vejen igen :twisted: .... Så skal du bare have skrevet dine træningspas ind, så vi kan kommentere dem :8 ... Men bare klø på du .... Over and out :dance:

Tilskud:
- Bodyman pre-workout
- Masser af motivation
Brugeravatar

HenrikP skrev:Rigtigt fedt at du er tilbage igen, vi har jo savnet dig :P .... Fin træning idag med dig du ..... Nu er vi på vejen igen :twisted: .... Så skal du bare have skrevet dine træningspas ind, så vi kan kommentere dem :8 ... Men bare klø på du .... Over and out :dance:

Jeps, det var super træning i dag Smil.. Mht. træningspas så begynder jeg at skrive dem ind fra og med i morgen af :D..
- Jerry Rice
Brugeravatar

Jacobsen skrev:
HenrikP skrev:Rigtigt fedt at du er tilbage igen, vi har jo savnet dig :P .... Fin træning idag med dig du ..... Nu er vi på vejen igen :twisted: .... Så skal du bare have skrevet dine træningspas ind, så vi kan kommentere dem :8 ... Men bare klø på du .... Over and out :dance:

Jeps, det var super træning i dag Smil.. Mht. træningspas så begynder jeg at skrive dem ind fra og med i morgen af :D..

Bare iorden .... Glæder mig til at se, hvor du ligger :D

Tilskud:
- Bodyman pre-workout
- Masser af motivation
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Logbog

Brugere online