men også for at alle i andre skal have et sted at komme af med alt jeres ligegyldige ælv ..
Dit program ser ganske fint ud. Nogle gode øvelser, du har valgt dig, så det er bare med at klø på, så skal resultaterne nok komme

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
men også for at alle i andre skal have et sted at komme af med alt jeres ligegyldige ælv ..

ser sku ud til du har sat dig ind i tingene, så det sku go stiiiil

- så bentræningen bliver nok sprunget over i dag 

mcn skrev:Velkommen til mate!
Et velkomme vil vi byde alle her
Melodi: Jubi jæ jæ jubi jubi jæ
Et velkomme vil vi byde alle her,
I, som kommet er fra både fjern og nær.
Vi vil håber at I nyder
hvad vi her ved bordet byder.
I os glæder, blot I rigtig vil ta´ fat.
På humør det ikke skorte må,
hvis vi glade timer her skal få.
Ja, når blot I går til sagen,
vil vi altid mindes dagen,
derfor byder vi velkommen een og hver
.. Men tak
!

HenrikP skrev:Tillykke med din log Thomas, bliver du glad for![]()
Har du nogle fremtidige mål mht. til styrken? Skal der så bulkes op til vinter? :´)
!
!.. hehe..
Og bulke tror jeg ikke nej - er nok mere typen, der prøver at holde formen hele året rundt!.. hehe..

Skal nok blive spændende at se din udvikling, og kampen på de 100 kg i bænkpress

..
...
- men mon ikke det går.. hehe

jbh0007 skrev:ÆGTE ROCKY STIL - COOL Jacobsen !
.. Men droppede det hurtigt igen.. heh..Sz- Pepper skrev:Cool nok, fed idé
Regner selv med at tage sådan en tur i nat.

..
)
.
!
!!

Sz- Pepper skrev:Pisse surt Jacobsen, god bedring
mcn skrev:Det er sku ærgeligt sådan noget! God bedring og kom op på hesten igen!
Cheer up mate!
De fleste her på forummet har haft skader (mig inkl) og det er SKIDE irriterende. Man får helt abstinenser!
ZzZzleepy skrev:håber det heler op uden problemer så du snart kan blive fit for fight igen

HenrikP skrev:Fandme surt Thomas.... Nu var du lige kommet igang med syge vægte og midt i vores progressionscyklus .... Men ved jo at du kommer stærkt igen .... Må jo bare holde centret varmt indtil du er tilbage, og så giver vi den en skalle!
.. Kan være jeg tager med derovre et par gange, og cykler eller et eller andet 
.....

Jacobsen skrev:.: Update - kampen mod tyskerne :. Man Aug 08 2005
Må desværre se i øjnene, at jeg må æde mine ord i mig igen. De fik ikke smæk.- Skuffende, men sandt..
Det er dog langt fra den dårligste nyhed.. For der skete det, at ca. seks minutter inde i kampen modtager jeg bolden og skal til at løbe hele vejen (eller- det siger vi da bare jeg havde gjort hvis det var...).. Men..
Der var åbenbart nogle tyskere, som var af en anden mening. For efter ikke alt for mange meter, får jeg en 2 tons fed dude hængende over mig, og bliver tacklet ned på siden.. - KNÆK!.. Kunne godt mærke der var noget galt omkring skulderen.. Men tog lige et par spil mere - ville lige se om det kunne lade sig gøre. Der var desværre ikke meget at komme efter, så jeg sad på sidelinjen resten af kampen med isposer på ´skaden´..
Efter kampen var jeg så så heldig, at min coach´s kone var venlig nok til at køre mig på hospitalet her i Herning.. Så hjem fra flensborg, på mortorvejen med god fart. Lækkert nok!
Nå, men endvidere var vagtlægens første ord(da jeg endelig kom ind. Ventede en halv time eller deromkring)da han kiggede på min venstre side af overkroppen: "Ja, der er ikke noget at tage fejl af - du har brækket kravebenet.. Du skal lige ned og røntgenfotograferes!"
Op til endnu et venteværelse, og endnu længere ventetid. Lidt over en time kom jeg frem til.. Det er også bare hyggeligt!.. Men ja, ganske rigtig var den brækket.
Så nu har jeg lige mindst en måned, hvor jeg ikke må dyrke nogen form for fysisk aktivitet. God damn![]()
!!
Nitte.. Så endnu en pause på nogle måneder.. Troede jeg da..
..

Jacobsen skrev:Først og fremmest; undskyld for den inaktivitet der har været i min log, men... Forklaring følger senere..Jacobsen skrev:.: Update - kampen mod tyskerne :. Man Aug 08 2005
Må desværre se i øjnene, at jeg må æde mine ord i mig igen. De fik ikke smæk.- Skuffende, men sandt..
Det er dog langt fra den dårligste nyhed.. For der skete det, at ca. seks minutter inde i kampen modtager jeg bolden og skal til at løbe hele vejen (eller- det siger vi da bare jeg havde gjort hvis det var...).. Men..
Der var åbenbart nogle tyskere, som var af en anden mening. For efter ikke alt for mange meter, får jeg en 2 tons fed dude hængende over mig, og bliver tacklet ned på siden.. - KNÆK!.. Kunne godt mærke der var noget galt omkring skulderen.. Men tog lige et par spil mere - ville lige se om det kunne lade sig gøre. Der var desværre ikke meget at komme efter, så jeg sad på sidelinjen resten af kampen med isposer på ´skaden´..
Efter kampen var jeg så så heldig, at min coach´s kone var venlig nok til at køre mig på hospitalet her i Herning.. Så hjem fra flensborg, på mortorvejen med god fart. Lækkert nok!
Nå, men endvidere var vagtlægens første ord(da jeg endelig kom ind. Ventede en halv time eller deromkring)da han kiggede på min venstre side af overkroppen: "Ja, der er ikke noget at tage fejl af - du har brækket kravebenet.. Du skal lige ned og røntgenfotograferes!"
Op til endnu et venteværelse, og endnu længere ventetid. Lidt over en time kom jeg frem til.. Det er også bare hyggeligt!.. Men ja, ganske rigtig var den brækket.
Så nu har jeg lige mindst en måned, hvor jeg ikke må dyrke nogen form for fysisk aktivitet. God damn![]()
!!
Mindst en måned var hvad jeg skrev for lidt over 9 måneder siden.. Ja, jeg uvidende på det tidspunkt.. For efter tre månederstid - i november - (og næsten klar til en smule vægttræning igen) skete der det, at kravebenet brækkede igen, da en person hoppede op på ryggen af migNitte.. Så endnu en pause på nogle måneder.. Troede jeg da..
Efter endnu tre måneder - i marts - besøgte jeg lægen for at høre, om jeg snart måtte påbegynde min træning igen.. Svaret var desværre nej, for mit kraveben var ikke helet optimalt så han foreslog ENDNU en pause på en/to måneder. - Fandme typisk..
MEN, MEN, MEN den gode nyhed er, at jeg nu - i maj - kan konstatere, at jeg er godt i gang med træningen igen![]()
!!! Har nu trænet sådan lidt i perioder i nogle uger, altså ikke noget fast antal dage om ugen og sådan.. Men det er gået overraskende godt med træningen, så jeg håber snart at komme 100% i gang igen, samtidig med at jeg håber der kommer gang i loggen igen
..
Ja, for som sagt har der været en del inaktivitet, hvilket skyldes det brækkede kraveben. Dette burde der snart være rettet op på!
Det var alt for nu!

HenrikP skrev:Rigtigt fedt at du er tilbage igen, vi har jo savnet dig.... Fin træning idag med dig du ..... Nu er vi på vejen igen
.... Så skal du bare have skrevet dine træningspas ind, så vi kan kommentere dem
... Men bare klø på du .... Over and out
..
Jacobsen skrev:HenrikP skrev:Rigtigt fedt at du er tilbage igen, vi har jo savnet dig.... Fin træning idag med dig du ..... Nu er vi på vejen igen
.... Så skal du bare have skrevet dine træningspas ind, så vi kan kommentere dem
... Men bare klø på du .... Over and out
Jeps, det var super træning i dag Smil.. Mht. træningspas så begynder jeg at skrive dem ind fra og med i morgen af..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster