Nu tænker jeg fx. hvorhenne i spektret min forbrænding ligger på skalaen.
Jeg har hele mit liv følt, at jeg har en lav/dårlig forbrænding og at det er meget svært for mig at tabe fedt. Hele min familie har for høj fedtprocent og søskende har fået konstateret for lavt stofskifte. Er det der hvor jeg er på vej hen imod? Jeg kan simpelthen ikke tabe mig. Ikke engang very low calorie diet. Er jeg en bitch som tror at jeg laver mere, end jeg gør, eller kan nogle af disse tal vise at jeg har svært med at komme ned i fedtprocent og bygge muskel?
Er der noget som jeg kan forbedre kostmæssigt, træningsmæssigt? Eller afstammer mine gener fra selveste Herkules? Jeg har ikke en skid forstand på noget som helst af disse tal, men jeg er meget interesseret.
Jeg ligger lige på grænse af normalområdet til den lave side under afsnittet METABOLISME og under afsnittet ENDOKRINOLOGI er det lidt mere usikkert.
Jeg vælger at inkludere alle tallene og ikke kun metabolisme og endokrinologi afsnittende, så hvis der er nogle som har en viden omkring nogle af afsnittene, så må I endelige gerne sige til.
Jeg kan se at jeg er på vej ud af/(er ude af) normalområdet på to af tingene under HÆMATOLOGI.... Såååå muterer jeg og bliver grøn, umenneskelig stærk og får efternavnet Banner?