Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1432
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1430

Følg bodybuilding.dk på

Job i sabatår

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey, arbejder pt. i en superbrugs, men det er egentlig ikke mig. Trives for det første ikke rigtig med arbejdsopgaverne og for det andet minder det mere om en børnehave end en arbejdsplads. Har ca. 7-8 måneder efter jeg er færdig på gym inden jeg skal ind til militæret. Kunne godt tænke mig at lave noget fysisk arbejde ala arbejdsdreng i håndværkerbranchen, lagerarbejde eller lignende. Hvordan ser jobmulighederne ud indenfor disse felter? Og hvordan ville man nemmest kunne skaffe et sådant job?

tak på forhånd
Adrenaline is rushing throug my veins
Next stop is victory, it's rushing like a train!

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg kan anbefale dig at finde et job på et plejehjem. Det gjorde jeg i mit sabbatår, og jeg har beholdt det nu her ved siden af studiet. Hvis man kan klare de små ubehageligheder ved jobbet, så er det et rigtig fint, synes jeg.

Man arbejder med mennesker og gør en forskel.
Der er mange vagter altid (et plejehjem har altid åbent) :)
Lønnen er god. 118 kr i dagtimerne. Tillæg ved overarbejde, aftenvagter, weekend og helligdage.
Det er totalt afslappende og tiden går hurtigt, når man er på arbejde.

Aften/weekendvagter er det bedste. Der er man som regel alene på arbejde og passer sig selv. Det er rart at være sin egen chef, og der er ikke ligeså mange praktiske opgaver som i dagvagterne. Lønnen er også bedre.

Det er et usædvanligt forslag, og det er måske slet ikke dig. Men nu kan du overveje det :)!

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 145.00

Larsen123 skrev:Jeg kan anbefale dig at finde et job på et plejehjem. Det gjorde jeg i mit sabbatår, og jeg har beholdt det nu her ved siden af studiet. Hvis man kan klare de små ubehageligheder ved jobbet, så er det et rigtig fint, synes jeg.

Man arbejder med mennesker og gør en forskel.
Der er mange vagter altid (et plejehjem har altid åbent) :)
Lønnen er god. 118 kr i dagtimerne. Tillæg ved overarbejde, aftenvagter, weekend og helligdage.
Det er totalt afslappende og tiden går hurtigt, når man er på arbejde.

Aften/weekendvagter er det bedste. Der er man som regel alene på arbejde og passer sig selv. Det er rart at være sin egen chef, og der er ikke ligeså mange praktiske opgaver som i dagvagterne. Lønnen er også bedre.

Det er et usædvanligt forslag, og det er måske slet ikke dig. Men nu kan du overveje det :)!

Der ligger stortset et plejehjem i min baghave, så ville ikke have langt på arbejde. :) Umiddelbart kunne jeg ikke se mig selv tage hånd om de ubehageligheder, som du snakker om, selvom jeg ikke er sart. Det ellers meget chillern, og skal da overvejes, hvis det andet ikke er en mulighed. :)
Adrenaline is rushing throug my veins
Next stop is victory, it's rushing like a train!

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Man kan jo vænne sig til alt.. :)

Jeg synes også virkeligt, at det var grænseoverskridende første gang. Jeg kunne ikke engang knappe skjorten på en ældre herre, fordi mine hænder rystede for meget. Men når man har prøvet det et par gange, så glemmer man det helt og så bliver det så naturligt som alt muligt andet. Så husk at giv det lidt tid, hvis det er, at du vælger at prøve kræfter med det. Ikke blive forskrækket over 1. vagt og så løbe skrigende derfra :D

Jeg synes, at man lærer meget om mennesker, livet, ansvar, medfølelse og sig selv ved at arbejde så tæt på andre mennesker.

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 145.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster