Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bryde skrev:Ja det var den mængde æg han fylder i hovedet. Æg er rigitg godt men kan så meget æg være sundt ??

Bryde skrev:Ja det var den mængde æg han fylder i hovedet. Æg er rigitg godt men kan så meget æg være sundt ??

A Menace To Chicken skrev:Bryde skrev:Ja det var den mængde æg han fylder i hovedet. Æg er rigitg godt men kan så meget æg være sundt ??
Jep.
.. hvad galskab angår, er der dog intet der slår The Poundstone Shake.

Bryde skrev:Hey
Er der nogle der har prøve en vanvittig diæt som WWE's John Cena bruger.
Morgenmad: 8 æg, 8 hvide, to gule og 100g af havregryn med æblemos eller rosiner.
Midt på formiddagen snack: protein bar
Frokost: 2 x kyllingebryster, 100g brune ris og grønsager
Midt på eftermiddagen snack: Tun i Pita brød
Pre-Post Workout: Valle Protein Shake og en banan.
Middag: Grillet fisk eller kylling, brune ris eller pasta, grøntsager og salat.
Aften Snack: Casein Protein Shake Protein ryste eller Fedtfattigt Cottage Cheese Slow Release Proteiner.
//BRyde

(Perez) skrev:A Menace To Chicken skrev:Bryde skrev:Ja det var den mængde æg han fylder i hovedet. Æg er rigitg godt men kan så meget æg være sundt ??
Jep.
Har du prøvet den shake? Går selv og overvejer det.

A Menace To Chicken skrev:(Perez) skrev:A Menace To Chicken skrev:Bryde skrev:Ja det var den mængde æg han fylder i hovedet. Æg er rigitg godt men kan så meget æg være sundt ??
Jep.
.. jeg har prøvet "juniormodellen" (samme opskrift, bare halvt så meget vand og kylling). Den kom ned.. - men det var en kamp, og jeg var tæt på at ørle undervejs. Tror også hellere jeg vil nøjes med at æde kyllingerne, og beundre Mr. Poundstone's gale udfoldelser på adstand.
He kuul.

(Perez) skrev:A Menace To Chicken skrev:(Perez) skrev:A Menace To Chicken skrev:Bryde skrev:Ja det var den mængde æg han fylder i hovedet. Æg er rigitg godt men kan så meget æg være sundt ??
Jep.
.. jeg har prøvet "juniormodellen" (samme opskrift, bare halvt så meget vand og kylling). Den kom ned.. - men det var en kamp, og jeg var tæt på at ørle undervejs. Tror også hellere jeg vil nøjes med at æde kyllingerne, og beundre Mr. Poundstone's gale udfoldelser på adstand.
He kuul.
Jeg kan få en tun shake ned uden problemer, så ku være jeg skulle prøve hans kylling shake

Supermandslillebror skrev:hvad indeholder en poundstone shake?

Supermandslillebror skrev:hvor meget vand skal der til 200g kylling?haha.. så tror jeg sq jeg vil prøve sårn en

Supermandslillebror skrev:hvor meget vand skal der til 200g kylling?haha.. så tror jeg sq jeg vil prøve sårn en

(Perez) skrev:Supermandslillebror skrev:hvor meget vand skal der til 200g kylling?haha.. så tror jeg sq jeg vil prøve sårn en
Sig li hvad du synes når du har kørt den i kloaken

A Menace To Chicken skrev:Supermandslillebror skrev:hvor meget vand skal der til 200g kylling?haha.. så tror jeg sq jeg vil prøve sårn en
Kog kyllingefileterne, smid dem i blenderen, og hæld vand på til de dækker lidt over halvdelen af kyllingerne. Og så bare shred lortet.. - jeg lover dig, det smager frygteligt!
Men det er den reneste proteinbombe du kan kyle i hovedet, next to Da Infamouz Tunashake.

New Dude skrev:A Menace To Chicken skrev:Supermandslillebror skrev:hvor meget vand skal der til 200g kylling?haha.. så tror jeg sq jeg vil prøve sårn en
Kog kyllingefileterne, smid dem i blenderen, og hæld vand på til de dækker lidt over halvdelen af kyllingerne. Og så bare shred lortet.. - jeg lover dig, det smager frygteligt!
Men det er den reneste proteinbombe du kan kyle i hovedet, next to Da Infamouz Tunashake.
Hvorfor ikke bare køre den rigtige hardcore stil, som Katsumi Kitamura gjorde, før han døde af et hjerteanfald af hans vanvittige diæter.

New Dude skrev:A Menace To Chicken skrev:Supermandslillebror skrev:hvor meget vand skal der til 200g kylling?haha.. så tror jeg sq jeg vil prøve sårn en
Hvorfor ikke bare køre den rigtige hardcore stil, som Katsumi Kitamura gjorde, før han døde af et hjerteanfald af hans vanvittige diæter.

(Perez) skrev:New Dude skrev:A Menace To Chicken skrev:Supermandslillebror skrev:hvor meget vand skal der til 200g kylling?haha.. så tror jeg sq jeg vil prøve sårn en
Tror kogt kylling er sundere end frossen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster