Dette er vist mit første indlæg herinde, men jeg har læst med lidt tid (primært i logbøgerne). Jeg kører i forvejen en log på mol, så jeg spurgte mig selv: Hvorfor ikke også oprette én herinde og gøre brug af det herlige copy/paste? Så det har jeg nu besluttet at gøre.
Forhåbentlig vil det medføre lidt flere kommentarer end på mol - det ville være dejligt
Jeg styrketræner(bb'er?), løber samt spiller fodbold i den velkendte serie 5. Træning og løb bliver logget.
Træningen er siden primo April foregået i The Gym - inden det var jeg ca. 7 mdr. i FDK Nørrebro.
Program er der intet af, jeg tager den på gefühl. Jeg har dog overvejet at strukturere det lidt bedre - og variere lidt mere (evt. deloade en gang i mellem), da jeg synes jeg er gået lidt i stå.
Mht. løb har jeg fået den sindsyge idé at løbe 42.195 km - nærmere betegnet CPH Marathon her d. 24 maj. Jeg har trænet til dette siden medio Januar - jeg har dog løbet en del inden, dog bare 5-10 km 1-2 gange om ugen. Jeg ved dette ikke er et løbeforum, men jeg tænkte at det måske alligevel kunne være interessant for nogle.
Jeg smider også lige lidt stats:
Alder: 22
Højde: 185
Vægt: 77-78