Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Geniet skrev:Jeg er i den situation at jeg ikke har trænet i tre måneder og nu har jeg lidt for meget fedt på maven. Fedt% = 15. Og ret lav muskelmasse. 186 cm høj. 175 lbs. Nu vil jeg gerne tage på i muskler og samtidig tabe fedt. VENT!! Man kan ikke gøre begge ting på samme tid for hvis man forbrænder mere end man indtager taber man sig, og omvendt,hvis man indtager mere end man forbrænder tager man på!!!
I know... Mit spørgsmål er bare hvor stringent man behøver dele det op. Jeg kunne godt tænke mig at bygge det på således at jeg kører Full Body tre gange om ugen.
Mandag: Full Body, og kalorieoverskud ca. 500 kalorier i overskud eller lidt mere
Tirsdag: Cardio ca. 500 kalorier i UNDERSKUD eller lidt mere
Onsdag: Full Body, og kalorieoverskud ca. 500 kalorier eller lidt mere
Torsdag: Cardio ca. 500 kalorier i UNDERSKUD eller lidt mere
Fredag: Full Body, og kalorieoverskud ca. 500 kalorier eller lidt mere
Lørdag og søndag: Kalorieunderskud og cardio!
Tanken er så at jeg over en uge indtager færre kalorier end jeg forbrænder hvorfor jeg vil tabe mig. Jeg håber så også at jeg i de tre dage hvor jeg træner og ligger i overskud, at jeg kan tage lidt muskelmasse på uden at forbrænde muskelmassen de andre dage. F. eks. ved at indtage godt med protein og spare på kulhydraterne.
Hvad synes I? Er det for urealistisk at skifte kaloriebalance hver dag? Skal jeg nøjes med kalorieunderskud i weekenden? Hvis jeg kun er i kalorieunderskud i weekenden frygter jeg lidt at jeg slet ikke vil tabe fedt nok.
Håber på svar :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster