Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1884
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1880

Følg bodybuilding.dk på

Kalorier under cut

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har et par gange forsøgt og cutte, hvor jeg hver gang er endt nede på omkring 2000 kalorier om dagen efter noget tid. Det har dog virket om alt for lidt. Jeg er 188 cm høj og vejer pt 86 kg. Jeg bulker lige for tiden og indtager 3800 kcal på offdage og 4100 kcal på træningsdage. Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er et cirka minimums antal kalorier, hvor jeg ikke burde gå længere end dertil, så jeg ikke ender nede på 2000 kcal igen, når jeg skal cutte.

Jeg er med på man siger 500 kcal under ens ligevægtsindtag. Alligevel ender jeg ofte alt for langt derunder. Jeg har læst om en på fiskerperformance's hjemmeside, hvor der står han ikke på noget tidspunkt indtog mindre end 2800 kcal dagligt, hvilket jeg synes lyder forholdsvis højt.

Jeg ved ikke om jeg kan/må linke, men personen jeg taler om med de 2800 kcal er her: http://www.fisker-performance.dk/blogpost.php?id=84

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg spiser 3500 kcal/dag pt. og taber mig. Dagen før DM for to år siden lå jeg på 4000 kcal, og tabte mig på det.

Hvor vil jeg så hen med det? Pointen er, at indtag og forbrænding er forskelligt fra person til person, og sågar fra periode til periode i livet. Det giver derfor ikke mening at du sammenligner dig selv med andre. Hvis du skal ned på 2000 kcal for at du taber dig 500g/uge, så er det det du skal. Årsagerne til man skal der ned kan være mange. Der er eksempelvis meget forskel på om man bruger bilen til at komme rundt eller går/cykler til alt.

Sæt dit indtag efter hvordan vægten udarter sig.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Du kan jo prøve at cutte med kun 200-300 kcal under dit ligevægtsindtag :)

Havde håbet man kunne estimere et cirka antal kalorier ud fra min nuværende høde og vægt samt den mængde kcal jeg indtager under bulk.. men jeg må bare prøve mig frem, når den tid kommer. :-)

holmjensen skrev:Havde håbet man kunne estimere et cirka antal kalorier ud fra min nuværende høde og vægt samt den mængde kcal jeg indtager under bulk.. men jeg må bare prøve mig frem, når den tid kommer. :-)

Fjern 500 kalorier fra din nuværende kostplan og se, hvordan vægten arter sig - juster ud fra det?
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan

Jeg har været nede på omkring 1.700 kcal om dagen under cut. JEg er 181 og vejer omkring 75 med en ret lav fedtprocent. Alligevel gik vægten ikke nedad, så jeg tog to uger på et mere lille kalorie-overskud, før jeg stille og rolig begyndte at at sænke kalorieindtaget. Det hjalp, jeg begyndte stille og roligt at tabe mig.
NO COCK IS AS HARD AS LIFE
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster