Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1391
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1390

Følg bodybuilding.dk på

Kan du noget?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej alle..

I kraft af mit arbejde som idrætslærer søger jeg hele tiden nye idrætsgrene og aktiviteter at præsenterer for eleverne. Det er dog bare noget mere interessant hvis man evt. kan få personer med ekspertise eller yderligere interesse inden for de forskellige aktiviteter til at komme ud og fortælle og evt. lære eleverne nogle teknikker.

Det drejer sig om 6.-7. klasses elever, skolen er placeret i Smørum, og det er ca. 1 times tid det drejer sig om.

Det kan foreksempel være:
- at du spiller amerikansk fodbold/baseball/floorball/Whatever og har nogle øvelser du kan vise eleverne
- Du er professionel bodybuilder/VLer/SLer og har mod på at fortælle om det foran en større samling unge mennesker (70 stk.)

Jeg kan desværre ikke tilbyde penge som tak for hjælpen, men jeg er god til at kvittere med en lille samling af nødder, frugt og andet lækkert. Derudover kan det jo ses som en mulighed for at sprede budskabet om din sport og måske skabe interesse hos nye unge mennesker.

Der er selvfølgelig fuld forståelse for hvis man ikke har lyst til at bruge sin dyrebare fritid på ovenstående, men man vinder ikke noget hvis ikke man forsøger, så det har jeg gjort nu :)

Vh. Maria
Kig kig kiiiiiig i min logbog - heeeeeeeer :D
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Kontakt den lokale orienteringsløbs klub. Der er sikkert gerne en der vil komme ud og fortæller lidt om den sport. (Og som sikkert kan tage nogle kort og kompas med, og lære ungerne at nordvende et kort osv.)

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

holdt nogle football temadage i forbindelse med mit arbejde...ungerne var helt vilde med det...

kunne ikke lokke den lokale klub ud og demonstrere, men jeg fik min bror som spiller med ud, og så lånte jeg udstyr af klubben....:-D

det er værd at overveje ihvertfald, og der findes garanteret en spiller der kan lokkes ud og vise...:-)
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

rugby er en rigtig sjov, og meget anderledes sport, der er både mulighed for at spille med fuld kontakt eller touch-regler for at få pigerne mere med!
jeg bor desværre selv i sverige så kan ikke rigtig komme og demonstrere selv, men du kan prøve at kontakte en lokal rugby klub, der finders rigtig mange på sjælland!
Sidst rettet af Steendahl 25. feb 2013, 10:20, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 103.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Ingen logbog

+1

Touch rugby er vildt sjovt..
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Kan huske i folkeskolen at vi havde nogle fra den lokale ultimate klub ude hvor vi lærte lidt og spillede, det var sjovt nok
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Off topic