Vil starte med at sige at jeg har lært meget af jeres artikler og forums.
Så efter at have driblet lidt rundt, har jeg så besluttet mig for at lave en log.
Indledningsvis skal det siges at jeg er født med en Scheuermann,
og noget der kaldes en Koppelfejl (er ikke sikker på navnet).
Indtil videre har det ikke haft nogen betydning for mine løft, men det kan godt se lidt specielt ud (symmetrisk i overkroppen).
Mål med at træne:
Jeg kan godt lide at se overordnet fremgang i både Styrke men også på Kroppen.
Så jeg har ikke nogle helt faste mål, som f.eks at nå X antal kg i en bestemt øvelse
eller mine arme skal være X antal Cm inden 2009 er omme.
Navn: Jonas
Alder: 17 år (Juli,1991)
Erfaring: 3 år , 1½ mere seriøst
Kropsvægt: 81
Højde: 177
Fedtprocent: ingen idé ( 10-15%)

Styrkeudvikling i de 3 store (raw løft):

Rawløft D.1/6-2009:
Kg: 81 Bænk: 115 Dødløft: 145 Squat: 150 Total: 410
Mål På Kroppen D. 1/6-2009:
Arme: 37/38
Ben: 60/60
Bryst ~105
Læg: 40/40½
Træningserfaring:
Det første 1½ år var som sådan udemærket når man er 14-15 år
og tåger rundt i sin egen ungdomsverden:D
Jeg blev først rigtig fanget af at træne, da jeg startede på efterskole.
Kost:
Jeg lever sundt, spiser ikke alverdens slik og lign. Men det skal også siges det ikke er noget jeg går super meget op i, jeg vejer ikke maden osv.
jeg har Cutter og Bulket, det vil så sige at jeg i de perioder bare har spist "meget" eller "lidt mindre"

Drikker nok hver anden eller tredje weekend, man skal ha lov til at være ung

En kort oversigt over programmer jeg har kørt. Der er også en rating + en kommentar for andres skyld.
HST:
(5/6)
Et superfedt fullbodyprogram, jeg har kørt det 2 gange og opnået rigtig gode resultater begge gange
Større arme på 12 uger
(4/6)
Kørte kun første 1½ måned af programmet, Mine arme voksede også enormt meget. Stoppede tidligere pga. FOR meget armfokus:D derfor også kun 4
Sheiko Program 37
(5/6)
Superfedt styrkeprogram, hentede 5 kg bænk og 10kg squat på en måned! programmet får ikke 6 pga dødløft delen som jeg syntes er lidt tynd.
Sheiko Program 29
(5/6)
Stortset samme kommentar til det her sheiko, som det forrige. Gainede 10kg på total'en. men dårlig DL del.
Stærkere Bp på 7 uger
(4/6)
En udemærket bænkpress cyklus, mit bænkpres fik et boost da jeg kørte den. programmet for kun 4 pga de helt urealistiske løft de sidste uger.