Men lidt om mig:
Jeg er 22 år gammel, og læser jura i Århus på 3. semester.
Jeg er "gammel" gymnast/danser, men en blanding af skader, flytning midt i en sæson og senere nyt studie har gjort, at jeg har lagt det på hylden, højst sandsynligvis for at lade det blive liggende der..
De sidste to år har været en god blanding af usystematiseret løb, maverulninger på gulvet og ting i den dur, altså ikke noget der virkelig rykker, men mere end at ligge og dase i sengen.
Nu trænger jeg bare til at komme rigtigt i gang med noget igen, for jeg er blevet så forfærdeligt slap. Derfor agter jeg, at melde mig ind i AUS's motionscenter (sammen med min gode (og meget slappe) ven fra uni) på mandag..Mandag, tænker i nok, det er jo lidt ude i fremtiden..Ja, men AUS's kontor genåbner først der, og det må man jo indrette sig efter..
Strketræning får imidlertid kun halvdelen af min opmærksomhed, da jeg er gået hen og er blevet helt vild med poledance..For at komme videre med denne mere alternative sportsgren er jeg dog nødt til at blive lidt (meget) stærkere, og det er nok også lidt grunden til, at jeg har bestemt mig for, at kaste så stor en del af min kærlighed over lige netop vægtløftning.
Dette bliver altså en kombi-log over begge typer træning, så jeg ikke kun kan holde øje med min styrkemæssige fremgang, men også holde styr på nye spins og tricks..
Jeg har tænkt mig, at tyvstjæle træningsprogrammet fra artiklen "kvinder og styrketræning" (eller noget i den stil), -for jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har nogen erfaring med styrketræning- og så selv finde på noget når jeg engang har fundet mig til rette med denne nye sportsgren..Og så er planen ellers at træne røven ud af bukserne
Størstedelen af min viden får jeg herfra siden, da jeg synes, den er overskuelig og overkommelig.
Men det er vist det for nu..Velkommen til!
Ris, ros og gode idéer vil altid blive værdsat
Selv vender jeg frygteligt tilbage i morgen efter pole-træning, med minimum to nye tricks i bagagen..