Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1151
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1148

Følg bodybuilding.dk på

kcal underskud?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Nu har jeg i ca 5 uger gået og været i kcal underskud, og har ikk tabt mig de sidste 3 ?:s

- Altså, min kost ser ca. sådan ud..
Morgenmad (kl 7) ca 100 g havregryn + letmælk ovenpå

omkring kl 12 1 skive rugbrød med leverpostej, eller 2 æbler.

ved 16-17 tiden 1 skive rugbrød med makrel( 1 hel dåse)

v. 19-20 tiden ganske alm. hr, og fru danmark aftensmad, dog med brgrænset mængde,

Og et par æbler i løbet af aftenen..

Jeg dyrker Intensivt sport, (fodbold) ca 2-3 gange om ugen, og styrketræner 3-4 gange..
- Hvordan kan det være jeg ikke taber mig længere? Førhen spiste jeg ca 3-4 gange så meget om dagen?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nibe

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

stillich skrev:Nu har jeg i ca 5 uger gået og været i kcal underskud, og har ikk tabt mig de sidste 3 ?:s

v. 19-20 tiden ganske alm. hr, og fru danmark aftensmad, dog med brgrænset mængde,

Jeg dyrker Intensivt sport, (fodbold) ca 2-3 gange om ugen, og styrketræner 3-4 gange..
- Hvordan kan det være jeg ikke taber mig længere? Førhen spiste jeg ca 3-4 gange så meget om dagen?

Lad være med at være i kcal underskud så længe af gangen. Din krop går i stå og forbrænder meget færre kcalorier.
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

hvordan skal jeg så gøre for stadig at cutte?
Brugeravatar

Styrkeliste

stillich skrev:Nu har jeg i ca 5 uger gået og været i kcal underskud, og har ikk tabt mig de sidste 3 ?:s

Det ser ud som om, at du skal spise mere. i og med, at du træner så meget, er du nødt til , at få mere mad indenbords. og så kan du stadig tabe dig. Du skal evt. have flere måltider fordelt ud over dagen, så du hele tiden har noget, at tage af. mere kød, ekstra grøntsager osv.

prøv at regne dit ligevægtsindtag ud, og skær så 500 kcal af om dagen. Du kan få dit ligevagsindtag afvide ved hjælp af en meget præcis test hos fitnessdk. Er du medlem er det gratis, ellers koster det 30 kr. Her får du alle dine tal afvide, og så kan du tage den derfra.

læs evt. denne artikkel :

artikler/bodybuilding/cuttilsommer.php
" En dag uden træning, er en dag uden mening ! "/ Hamdi" BB.dk er for nice ! - Maks Motivation "Tjek min LOG ! http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... t=0#277885

Geografisk sted: Oure / Svendborg

Træner her: Forever Fitness

Styrkeliste

arg. bliver vanvittig af at alle nævner 500 tallet.. sorry, men gør jeg. har læst og læst og læst.. Og det jeg er kommet frem til er at det er mest sundt, men spiser så jeg ikk sulter, det var bare en hurtig skitse over hvad jeg spiser.. Og når jeg bliver sulten spiser jeg et stykke frugt.. Og spiser rigeligt kød, da det er det meste af det vores middagsmad består af.. men forstår ikke, at når man siger man taber sig af kcal underskud, hvorfor taber jeg mig så ikk af mit underskud, bare fordi det er større?
Brugeravatar

Styrkeliste

Den kost er jo også elendig IMO, du får stortset ingen protein og sundt fedt?

Lithium skrev:
stillich skrev:arg. bliver vanvittig af at alle nævner 500 tallet.. sorry, men gør jeg. har læst og læst og læst.. Og det jeg er kommet frem til er at det er mest sundt, men spiser så jeg ikk sulter, det var bare en hurtig skitse over hvad jeg spiser.. Og når jeg bliver sulten spiser jeg et stykke frugt.. Og spiser rigeligt kød, da det er det meste af det vores middagsmad består af.. men forstår ikke, at når man siger man taber sig af kcal underskud, hvorfor taber jeg mig så ikk af mit underskud, bare fordi det er større?

Hvis du ikke taber dig så ligger du ikke i underskud...det er meget simpelt (hvis vi ser bort fra evt væskeophobning pga kreatin loading fase)

Nej, så simpelt er det ikke. Man kan sagtens ligge i kcal underskud uden at smide fedt, det er der mange der oplever. Han har været i kcal underskud så lang tid, at kroppen er gået i "forsvars mode," og gemmer al energien for at "overleve."
Brugeravatar

stillich skrev:arg. bliver vanvittig af at alle nævner 500 tallet.. sorry, men gør jeg. har læst og læst og læst.. Og det jeg er kommet frem til er at det er mest sundt, men spiser så jeg ikk sulter, det var bare en hurtig skitse over hvad jeg spiser.. Og når jeg bliver sulten spiser jeg et stykke frugt.. Og spiser rigeligt kød, da det er det meste af det vores middagsmad består af.. men forstår ikke, at når man siger man taber sig af kcal underskud, hvorfor taber jeg mig så ikk af mit underskud, bare fordi det er større?

det er meget fint du får proteinder til aftensmad, men du skal havde det fordelt ud over hele dagen og ikke kun til aftensmaden.

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: Hillerød Fysioterapi & Træningscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Hvordan vil en god kostplan så ca se ud? altså gå¨r jo ikke rundt og sulter?
Brugeravatar

Styrkeliste

stillich skrev:Hvordan vil en god kostplan så ca se ud? altså gå¨r jo ikke rundt og sulter?

Sæt dig ned og læs, så vil du finde ud af det :) Det er ikke så svært..

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster