Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mykland skrev:Hvor usundt er det at spise ketchup, set i forhold til dressing og sovs.
Er det noget man skal holde sig helt fra?

Smeden skrev: Find noget der indeholder masser af tomat, der skal staa TOMATketchup, og tomat skal vaere listet foerst.

Smeden skrev:Jeg spiser personligt en del ketchup (derhjemme altsaa, her ved man ikke om den har staaet ude i solen i et par dage) fordi det ikke alene er fremragende paa kylling og ris, men ogsaa fordi det indeholder en del noget-jeg-ikke-kan-huske der fungerer som antioxidant og er effektivt kraefthaemmende. Find noget der indeholder masser af tomat, der skal staa TOMATketchup, og tomat skal vaere listet foerst.

Mikkel leicht skrev:Har sågar hørt at større mængder tomat kan øge restitionen fordi der findes et stof i tomatten som øger det.. Kender det ikke, men noget jeg har hørt nogle forlydner om..

Smeden skrev:Det er sikkert lycopen der er tale om (samme stof jeg omtalte). Det er et kraftigt antioxidant, og de er som bekendt med til at faa has paa frie radikaler, der kommer i stor stil naar man traener.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster