Altsammen møntet på lidt adspredelse og lidt afveksling i en ellers hektisk hverdag.
Således tikkede en mail ind i min postmappe idag, jeg omgående sendte videre til nogle af mine øvrige kollegaer.
Den vedhæftede fil var et Power-Point slideshow omhandlende kvindelige bodybuildere som fik mine kære kolleger op af stolen - med kraftige udbrud!
Den ene kollega var overbevist om, at billederne var manipuleret, men jeg kunne berolige ham med, at dette er standarden blandt kvindelige bodybuildere, hvis de ønsker at begå sig blandt eliten idag.
To af dem kom sig ikke rigtigt over disse 'kæmper' af kvinder og fandt det fuldstændigt absurd at kvinder kan udvikle en sådan fysik uden lidt billedmanipulation til hjælp.
Ikke een af dem kunne se det skønne i disse kvinder og fandt dem direkte frastødende - dette er jeg så kun helt enig i.
Der skal normalt meget til at overraske mig i den henseende, men disse "piger" er uhyggeligt muskuløse og selv jeg blev lidt overrasket.
. . . en mail der havde den berettigede virkning - at skabe lidt adspredelse i hverdagen. . .
Med ønske om lige så god fremgang til jer alle, dog uden AS.