Jeg skriver egentlig det her indlæg fordi jeg har brug for at blive peget i den rigtige retning.. Sagen er den jeg er ung fyr på 20 år, meget af mit liv har jeg været overvægtig og generelt været typen der tog direkte hjem efter skole. Aldrig haft meget kontakt til andre mennesker indtil for 3 år siden hvor jeg smed alle mine kilo og begyndte at styrketræne. - I dag vil jeg selv mene at jeg er helt ud af den nedtur jeg egentligt gik rundt og følte dengang. Jeg har langt mere selvtillid, har flere venner, gået meget i byen osv. MEN...
Jeg føler virkelig jeg mangler noget. Det er svært at forklare, men jeg føler virkelig bare at jeg kører på repeat med den samme hverdag, samme mennesker, samme aktiviteter. Jeg står op, træner, tager på arbejdet, kommer hjem og er så enten sammen med et par venner eller sidder foran tv'et eller computeren indtil vi når weekenden hvor der så er plads til at lave noget sjov..
Eftersom jeg ikke går i skole og arbejder fuldtid i en erhverv der er meget domineret af folk der er langt ældre end mig, får jeg intet socialt ud af det. Samtidig er jeg også begyndt at tænke meget på at det egentlig kunne være fedt at møde en sød pige, det begynder at slå mig at jeg snart bliver 21 år og aldrig har haft noget seriøst med en pige udover nogle flirts i byen som jeg alligevel har erfaret aldrig bliver til mere end det..
Typisk siger folk bare "Argh det kommer af sig selv en dag" men jeg må jo også lige reflektere over mit liv, hvordan skulle det nogensinde ske når jeg egentligt ikke omgås piger til hverdag? Jeg har intet studie, arbejde, eller andre aktiviteter hvor jeg har mulighed for at møde nye kvindelige bekendskaber.
Jeg synes det er for latterligt decideret at skulle gå og vurdere hver gang man møder en pige, jeg er ikke fan af det der med at opsøge kærligheden, men det kunne da være rart med nogle veninder i stedet for at det altid bare er drengene, og så er jeg sikker på at det nok også skal komme af sig selv en dag. Men det er ligesom gået op for mig at jeg bliver nød til aktivt at gøre noget for at komme ud og møde piger, men hvor fanden gør man så lige det spørger jeg?
Byen er udelukket, jeg synes ikke man møder de dybeste bekendskaber der, og eftersom studie er udelukket og jeg allerede har et fuldtidsarbejde hvad har jeg så tilbage af muligheder? Mig bekendt er alle mine venners veninder nogle de har mødt igennem fritidsarbejde eller studier.. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg ellers kan gøre. Når jeg spørger folk siger de "Start til en sport" Okay men hvilken? Jeg kunne selvfølgelig starte til fodbold men det er jo også bare 12 svedige dudes på en græsplæne..
Har i nogle ideer eller tips til hvad jeg aktivt selv kan gøre i sådan en situation?