Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1586
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1584

Følg bodybuilding.dk på

Komme ud og møde nye mennesker

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej Gutter

Jeg skriver egentlig det her indlæg fordi jeg har brug for at blive peget i den rigtige retning.. Sagen er den jeg er ung fyr på 20 år, meget af mit liv har jeg været overvægtig og generelt været typen der tog direkte hjem efter skole. Aldrig haft meget kontakt til andre mennesker indtil for 3 år siden hvor jeg smed alle mine kilo og begyndte at styrketræne. - I dag vil jeg selv mene at jeg er helt ud af den nedtur jeg egentligt gik rundt og følte dengang. Jeg har langt mere selvtillid, har flere venner, gået meget i byen osv. MEN...
Jeg føler virkelig jeg mangler noget. Det er svært at forklare, men jeg føler virkelig bare at jeg kører på repeat med den samme hverdag, samme mennesker, samme aktiviteter. Jeg står op, træner, tager på arbejdet, kommer hjem og er så enten sammen med et par venner eller sidder foran tv'et eller computeren indtil vi når weekenden hvor der så er plads til at lave noget sjov..

Eftersom jeg ikke går i skole og arbejder fuldtid i en erhverv der er meget domineret af folk der er langt ældre end mig, får jeg intet socialt ud af det. Samtidig er jeg også begyndt at tænke meget på at det egentlig kunne være fedt at møde en sød pige, det begynder at slå mig at jeg snart bliver 21 år og aldrig har haft noget seriøst med en pige udover nogle flirts i byen som jeg alligevel har erfaret aldrig bliver til mere end det..
Typisk siger folk bare "Argh det kommer af sig selv en dag" men jeg må jo også lige reflektere over mit liv, hvordan skulle det nogensinde ske når jeg egentligt ikke omgås piger til hverdag? Jeg har intet studie, arbejde, eller andre aktiviteter hvor jeg har mulighed for at møde nye kvindelige bekendskaber.

Jeg synes det er for latterligt decideret at skulle gå og vurdere hver gang man møder en pige, jeg er ikke fan af det der med at opsøge kærligheden, men det kunne da være rart med nogle veninder i stedet for at det altid bare er drengene, og så er jeg sikker på at det nok også skal komme af sig selv en dag. Men det er ligesom gået op for mig at jeg bliver nød til aktivt at gøre noget for at komme ud og møde piger, men hvor fanden gør man så lige det spørger jeg?
Byen er udelukket, jeg synes ikke man møder de dybeste bekendskaber der, og eftersom studie er udelukket og jeg allerede har et fuldtidsarbejde hvad har jeg så tilbage af muligheder? Mig bekendt er alle mine venners veninder nogle de har mødt igennem fritidsarbejde eller studier.. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg ellers kan gøre. Når jeg spørger folk siger de "Start til en sport" Okay men hvilken? Jeg kunne selvfølgelig starte til fodbold men det er jo også bare 12 svedige dudes på en græsplæne..

Har i nogle ideer eller tips til hvad jeg aktivt selv kan gøre i sådan en situation? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Kampsport, måske? Det kan være en fordel at veksle mellem fitness og sport (bare én gang ugentligt eller lignende), og man kan opbygge en passion for faget. Især kampsport, hvor man jo ofte(st) lærer om balance og træk, hjælper muligvis i din generelle træning. Hvis du er interesseret i piger, så opsøg især "selvforsvarsklubber", heriblandt japansk ju-jitsu, evt. aikido, mm. Mange piger går dog også til karate, bjj, mma, mm.

Hvis dit center tilbyder hold, kan du bruge det som et supplement til din træning og sociale aktivitet.
Aftenundervisning, kurser, frivillige jobs. Tilmeld dig et event (fx på facebook) eller i en forening.
Prøv at lade være med at se TV / "stene" computer, og se, om du finder på noget mere produktivt, du får noget ud af. Nogle gange er det bare en samtale med sig selv.

Hvad gør alle andre? De flirter. Ingen ved, hvornår, der dukker én op, men send et blik alle vegne, og så er du godt på vej.

Hvor bor du henne? Ift. eventuelle aktiviteter.

Det lyder ærligt talt som om, du føler mange begrænsninger, og at du er usikker. Synes det er ærgerligt, at du forbinder din tidligere overvægt med, at du er alene? Det med at smile til folk (med intentioner alt efter situationen (og kønnet, selvfølgelig)) kan også hjælpe på en eventuel usikkerhed.

Held og lykke.
Sidst rettet af Spindeltrappe 26. apr 2015, 16:05, rettet i alt 1 gang.

Geografisk sted: Sjælland

Kostplan: Vis kostplan

For nu at svare på dit spørgsmål: En idé kunne være at melde dig som frivillig, fx til en festival, et socialt projekt eller lignende. Der har du i hvert fald rig mulighed for at møde piger. Kig evt på frivilligjob.dk.

Og som sidenote: det er helt naturligt og sundt at have de tanker du har, såsom "hvem er jeg", "hvad vil jeg" og "hvor skal jeg hen". Dyk ned i det hvis du har lyst, men hold det positive humør, da det godt kan blive et sort dybt navlepilleri-hul og svært selv at komme op af igen.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Tag det med ro, du er kun 20 år!
I tilfælde af det er meget vigtigt for dig at komme i kontakt med piger og evt finde en potentiel kæreste, så prøv noget dating.
Ellers er byen altså et ganske fint sted at møde piger, så længe du ikke drikker dig altså for fuld. Spørg efter telefonnummer/facebook og lær dem bedre at kende, find ud af om hun er noget for dig. Så kan I altid tage den skridtet videre.
Håber du finder på noget :)

Meld dig ind i et aktivt ungdomsparti.
Tag en værnepligt.
Meld dig ind i frivillige organisationer.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

Logbog: Vis logbog

Hold en fest og få vennerne til at invitere nogle piger? Begynd på aftenskole. Netdating. Og så kemder jeg da mange, som møder mere-end-en-flirt i byen. Og med en alder på 20 har du godt nok mange år foran dig til at finde piger. Det bliver nærmest kun lettere efterhånden som man når de sene 20ere.
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster