Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1425
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Kørselsfradrag

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Er ikke blevet gjort opmærksom på denne mulighed fra mit arbejde, men det har da strejfet min tanke en gang, uden jeg har tænkt yderligere over det.
Men nu kan jeg så læse at jeg mere eller mindre er gået glip af transportomkostninger for ca. 8700,- siden august sidste år hvor denne mulighed har været mulig. Summen er maks af hvad jeg har kunnet få hvis jeg har rejst til og fra arbejde 1 gang i ugen i bil, hvilket ikke er helt forkert. Dog er rejsen foregået mest i tog, men ifølge SKAT skal al befordring tages som var det transport i bil uanset hvilken transport der er brugt.
Der står under transport over storebælt at denne skal kunne dokumenteres, så spørgsmålet er sådan set om jeg også skal når rejsen er foregået via tog hvor prisen for at køre over broen er indlagt i togbilletten. Så kan jeg nå at få de penge jeg har brugt på transport tilbage, og om jeg skal kunne dokumentere med de 84 togbilletter jeg har smidt ud i div. skraldespande.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=130748

Nogen der har samme spørgsmål elle kender svaret e.l. Vil selvfølgelig hive fat i min arbejdsgiver for at høre nærmere om hvorfor jeg ikke er orienteret om det.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Reputation point: 0

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Din kørselsfradrag er med tilbagevirkende kraft og du får dermed alt du er blevet "snydt" for.

Dokumentation af kørte km. (Indeholder destination mv.) samt udgifter kan blive en nødvendighed, men mon ikke at chefen er indeforstående med situationen.
Var jeg dig ville jeg udfylde kørebog, det er nemt, og kan bruges som dokumentation overfor arbejdsgiver, skat mv.

Ellers kan du tage cyklen, der får du 0,4 kr. pr. cyklet km. :wink:

Spørger Chefen nu efter dokumentation og skraldespanden med togbilletterne er tømt, kan du kutyme, i tilfælde af det er det, evt. bruges som en dokumentation :)

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Dokumentationen for at du har mødt på arbejde, burde da være nok. Hvis ikke du er blevet orienteret om det, er det sgu også en stor fejl fra offentlighedens side :|
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster