Har efter et godt stykke tids logning i diverse word dokumenter og hæfter nu besluttet mig for at bb.dk skal have lov til at se hvad det er jeg går og laver.
INFO
Navn: Steven
Vægt: 86-87kg
Fedtprocent: 10-12%
Højde: 190cm
Alder: 22år
Beskæftigelse: Bygningskonstruktør studerende i Aarhus
Træningserfaring: reelt 3 år, men vil mene at jeg først er blevet rigtig seriøs det sidste 1½ års tid.
Har tidligere forsøgt at kombinere styrketræning med boksning og løb, samtidig med en diæt der ikke var optimal - fik simpelthen ikke spist nok og gainede ikke på det, blev dog forholdsvis lean.
Træningscenter: Performance Gym, Aarhus - Super lækkert center! - har dog kun været der i en måneds tid i skrivende stund.
MÅL
At få en fysik der vil kunne konkurrere i Athletic Fitness. Vil dog aldrig konkurrere, men det er sådan jeg gerne vil se ud en dag.
PROGRAM
Lige for tiden kører jeg "Større arme på 12 uger" da jeg syntes at mine arme er et af mine weakpoints.
WEAKPOINTS
- Bryst, mit 1RM i BP er simpelthen for lavt og det skal der laves om på, og helst mere masse as well!
- Arme, har længe rendt rundt med nogle tændstikarme, målet er at komme op og runde 40cm i omkreds, er der næsten!
STYRKELISTE 1RM
Dødløft: 170kg
Squat: 140kg (Dybde kan diskuteres)
Bænkpres: 90kg
SKADER
- Hofte; højre hoftebøjer går herre nas når jeg squatter helt i bund. Det betyder at jeg i skrivende stund ikke kan squatte, hvis det bliver ved bliver jeg nødt til at gå til en fysioterapeut og få det undersøgt.
TIDLIGERE PROGRAMMER GENNEMFØRT
BACK TO BASICS - Super fedt program, det kører jeg igen efter mit nuværende
"10x5 på minuttet" - Meget intesivt program med supersets. Havde gode gains på dette, men måtte tweake lidt på det så det passede mig bedre.
"The power of dropsets" - Kørte det for godt et år siden, havde gode gains på det - men foretrækker at træne på dagsform som i B2B
This' gon' b my thang:

Lets get logging!!

Første gang at 160kg 5x5 er lykkedes, tid til lidt mere vægt på. 

, så næste gang ryger der lige 2,5-5kg mere på og så må jeg arbejde mig op på de 5x5 igen.