Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1439
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

kost og træning hjelp???

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hej er ny her inde og er gåde i gang med at træne for en 4-5 måneder siden... jeg har sidet og læst lidt bøger og lidt på nettet om alle de forskellige ting med hensyn til kost og træning, men er entlig bare blevet mere og mere forviret...som sagt har jeg trænet i en 4-5 måneder hvor jeg har trenet meget entenst og hordt for at blive stører, men er kun blevet mere makeret og ikke stører... går lidt ud fra at jeg ikke er gåde så meget op i min kost selv om jeg på de 4 måneder har taget 10 killo... jeg målte mine over arme dag jeg gik i gang og så målte jeg igen for en uge siden og det var det samme... skal lige siges at jeg ikke rigtigt har noget valpe fedt tilbage på kroppen og det hele er blevet makeret, men målet er at vokse muskel mæsigt, det eneste jeg bruger er kreatin og det er en skeful om dagen som der står på bøtten at man mags må få om dagen... jeg hville blive meget glad hvis i kunne hjelpe mig med at sammensætte en ca. kostplan så jeg kan komme i gang med det også...
lidt enfo om mig
er 179cm høj vejer 70 kilo træner ca 5-6 dage om ugen i minimum 2 timer pr gang... ved ikke om det kan hjelpe jer lidt

Reputation point: 0

Geografisk sted: næstved

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Velkommen til :D

Jeg forstår dog ikke helt hvordan du kan tage 10 kg på uden at blive større :?

Hvis du ikke er blevet større (rent muskelmæssigt), så spiser du formentlig ikke nok (eller ikke får nok protein igennem kosten - spis evt. en dåse tun før træningen).

En lille side kommentar, hvis du træner mere end to timer pr. gang, så ville jeg foreslå at effektivisere din træning en smule, især når du træner næsten hver dag.

Sørg også for at overholde dine hviledage. Der skal musklerne restituere (som kreatin hjælper med).

Logbog: Vis logbog

de 10 killo ved jeg heller ikke hvor har sat sig henne men min krop er blevet mere slankere og alle musklerne er blevet mere makeret men meningen med min træning er at de skal blive stører... men jeg mener at man skulle kunne se forskel størelses messigt efter 4 måneder... hvordan skal min kostplan ca se ud for at den er efektiv???

Geografisk sted: næstved

Logbog: Ingen logbog

Dine muskler er nok også blevet større, da du er blevet mere markeret. Det kan være svært selv at se, da man gerne ser sig selv i spejlet jævnligt og derfor hele tiden følger udviklingen. Derfor er billeder en god ting, så man kan sammenligne sin form måned for måned, år for år osv. :mrgreen:

Derudover synes jeg du skal læse de grundlæggende artikler om kost, så burde du nemlig selv have 100% styr på hvad din daglige kost burde bestå af:

artikler/kostogkosttilskud/grundlaggendeernaring.php
artikler/kostogkosttilskud/KulhydratGuidenalthvadduboervideomkulhydrater.php.php
artikler/kostogkosttilskud/Thewindowofopportunity.php
artikler/kostogkosttilskud/KostenfraAtilaa.php
artikler/kostogkosttilskud/wheyproteinkongenafproteinpulver.php
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50