Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 975
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 972

Følg bodybuilding.dk på

Kost og trænings projekt

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej herinde på bodybuilding

jeg er ny herinde og håber at jeg poster det rigtige sted.

jeg læste engang et indlæg, om en gut der havde taget en protien shaker kur eller hvad man kan kalde det, kuren gik ud på at personen drak en protienshake hver 1,5 time og spiste et stykke frugt, til alle hans vågne timer. han havde taget helt vildt på i løbet af 3 måneder på den kur. der var dog mange som ikke troede ham og mente at han havde taget krudt, men har tit tænkt på om de resultater han opnåede virkelig passede og har derfor sat mig for at gøre dette til et projekt. Jeg vil selv starte ud med at prøve det af i en måned, hvor jeg uden lukkende træner og spiser efter den har fri i en måned og har tænkt mig at bruge hele måneden på dette projekt. Jeg har dog tænkt mig at spise normalt med morgen, middag og aftens mad, da jeg er sikker på det ikke er sundt kun at leve af proteinshake. Jeg håber så at der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig med planlægning af trænings program kan ikke finde ud af om jeg skal træne 2 gange om dagen og hvordan programmet i det hele taget skal lyde, jeg trænede engang et program hvor jeg skrev ned hver gang hvad jeg løftede og skulle så stige for hver gang i løft eller kilo, syntes dette gav rigtigt gode resultater. hvor mange timers søvn tror i jeg skal brug?

Jeg selv har trænet i gode perioder før og fået nogen gode resultater, men desværre har jeg en kanon høj forbrændingen så når jeg har holdt en pause har jeg mistet det hele på igen tid har så også et fysik hårdt arbejde.

Lige nu er jeg 187 og vejr sølle 60 kilo i morgen vægt jeg vil så poste for hverdag hvordan det er gået og poste billeder engang om ugen .

Håber at der er nogen der vil gå med ind i dette projekt og håber at have en fuld plan klar så jeg kan gå i gang med den mandag den 5/8 og er meget åbne for ideer til projektet .

Har trænet de sidste 14 dage regelmæssigt for at komme lidt i gang inden.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du bliver ikke stor af at leve af proteinshakes.. Tværtimod, du bliver mindre og taber dig. Hvis du vil vokse og gaine i masse, så skal der sgu noget mad indenbords og en masse af det.
Proteinpulver er protein på helt samme måde som det protein der er i kød, æg, fisk osv. Det er ikke et magisk middel som gør at du vokser hurtigere.
Du bliver heller ikke stor på 3 måneder, uanset hvad. Om du så krudter den for vildt, har styr på kosten, søvnen og alt hvad der har med træningen at gøre, så tager det stadig mange år at blive stor.

Men jeg synes du skal læse en masse omkring kost og så sammensætte en kostplan så du kan tage nogle kg på.

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00

Du spiser ikke nok, slet ikke. Ud fra det du har skrevet har du en BMI på omkring 17, hvilket kategoriseres som undervægtig, din normalvægt med den højde ligger omkring 80 kilo, dvs. du skal tage 20 kilo på.
For at tage på skal du ligge i kalorieoverskud, dvs. spise og drikke mere end du forbrænder. Hvilket jeg kan se ud fra din vægt du ikke gør.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Kostplan: Vis kostplan

Jeg ude mærket godt klar over jeg er undervægtigt måske ikke spiser nok og ikke bliver stor på en måned, som jeg skriver har jeg trænede før og vejet godt nok ikke 80 kilo men fik da kæmpet mig op på 75 og mistede det gele på 3 uger ved igen træning begyndte på arbejde og spiste ikke efter en kost plan . Al det ved jeg har bare lyst til og prøve dette af for at se om det virkelig passede .

Mente også gainer pulver og ikke proteinpulver :)

Men kender i til nogen piller eller noget som kan nedsætte ens forbrænding ?

I det at jeg spiser 100 g havergryn om morgen mindst 4 rundorm robrød med leverdreng 2 baner til middag . 1 til 2 rundorm robrød efter arbejde . 250 g kød og ris eller andet til aftensmad plus et eller andet til natmad , og vejr stadigvæk de 60 kilo kan det virkelig passe ? Jeg kender da andre der spiser lang mindre men vejr meget mere .

/flyttet
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog

Englund skrev:Men kender i til nogen piller eller noget som kan nedsætte ens forbrænding ?

I det at jeg spiser 100 g havergryn om morgen mindst 4 rundorm robrød med leverdreng 2 baner til middag . 1 til 2 rundorm robrød efter arbejde . 250 g kød og ris eller andet til aftensmad plus et eller andet til natmad , og vejr stadigvæk de 60 kilo kan det virkelig passe ? Jeg kender da andre der spiser lang mindre men vejr meget mere .

Sorry to say, men du spiser ikke nok. Det du skriver som eksempel på hvad du spiser kan godt være nok til, at ligge i kalorieoverskud hvis du ikke rigtig laver noget, men eftersom du har konstateret, at det ikke er nok, så bliver du bare nødt til, at spise mere. Temmelig simpelt.

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Sæt dig ind i tingene, læs nogle artikler!!!

Google "GOMAD". Kør den kur, så skal du nok få nogle muskler og nogle kilo på den krop.

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 111.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 333.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster