Jeg har i ca. 1 år trænet styrketræning (mest seriøst sidste halve år)
Jeg hár fået lavet en kostplan hos en personlig træner og kostvejleder, men er det egenligt nødvendigt?
Eller er det nok bare at spise sund og varieret?
Håber på svar!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

fedania skrev:Er du gået i gang med at følge kostplanen? Hvis du er, taber du dig så eller tager på? At en beregner sig, at du forbrænder et eller andet antal kalorier er ikke nødvendigvis det samme som at du rent faktisk gør det, så det er vigtigere at se på kroppen og vægten.
Mit bedste råd vil være at smide ca. 500 kcal mere ind i kostplanen og veje dig igen om 10-14 dage og se hvilken retning det går i og hvor hurtigt. De 500 kcal bør være nok til at du ikke føler dig sulten hele tiden, især hvis du vælger at bruge dem på ting der mætter (grove grøntsager, kød eller lignende) samt noget sundt fedt (fx mandler).
hvilket jo ikke giver mening...
Storm2203 skrev:Men beregneren siger, at mit basalstofskifte ligger på 1685kcal og mit totale energiforbrug på 3956kcal

Storm2203 skrev:Jeg tabte mig faktisk af planenhvilket jo ikke giver mening...

fedania skrev:Storm2203 skrev:Men beregneren siger, at mit basalstofskifte ligger på 1685kcal og mit totale energiforbrug på 3956kcal
Det lyder af ret meget med total energiforbrug på 3956 kcal om dagen. Hvis jeg taster 8 timers søvn + 8 timers stå/gå + 2 timers styrketræning (DAGLIGT!) så ender jeg kun på 3863 kcal.
Hvad laver du i løbet af dagen, siden du ender så højt? Husk at hvis du træner 2 timer 3 gange om ugen, så skal du "kun" taste det ind som 50 minutter om dagen (da 50 minutter gange 7 dage om ugen = 350 minutter)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster