Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1320
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1318

Følg bodybuilding.dk på

Kost plan til piger hjælp.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej. min kæreste vil gerne til og tabe sig, hun træner ca 3-4 gange i ugen, har et ligevægtindtag på 2100 kcal. og jeg har ikke den store forstand på kostplaner. nogen der måske kunne hjælpe med og lave en ? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ja for 500,- skal jeg nok gøre det :lol:
Det er noget der tager tid og så er det jo ikke til at vide hvad hun kan li og ikke kan li af mad.

http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

i linket finde du alt hvad en begynder har brug for, sæt hende til at læse det der omhandler kost, og så burde den være der, man lære og husker det langt bedre hvis man selv prøver at sammensætte det fremfor bare at få en kastet i hovedet :)

Du kan jo altid postet det de er kommet frem til og så skal I nok få feedback på hvad der er godt og hvad der er knapt så godt.

Ps
2100 Kcal lyder lidt højt sat til en pige synes jeg, med mindre hende selvfølgelig har en del strørrelse
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

Sakin skrev:Ps
2100 Kcal lyder lidt højt sat til en pige synes jeg, med mindre hende selvfølgelig har en del strørrelse

2100 kcal - højt sat ? Hmm .. Hvis det er hendes ligevægtsindtag syntes jeg bestemt ikke at det lyder højt, slet ikke når man siger at gennemsnitskvindens ligevægtindtag ligger mellem 1700 og 2000 kcal dagligt.? Med en aktiv hverdag og træning syntes jeg endda det lyder lidt lavt - men det kommer jo an på hvad hun laver til hverdag og hvad hendes træning indebærer. Mit eget ligevægtindtag er beregnet til 3500 kcal i de perioder hvor jeg træner meget , så der er altså meget forskel..

Men til hende: Så let sagt; så skal hun jo bare indtage mindre kalorier end hun forbrænder i løbet af en dag , så burde det komme af sig selv. Da jeg tabte mig meget, så lærte jeg generelt bare hvad der var af kalorier i de forskellige ting jeg spiste og efterhånden kunne jeg lave mad uden at tælle og beregne kalorier hver gang .
Det bliver en rutine og man lærer hurtigt hvilke mængder man kan spise i og hvilke fødevarer man kan spise mere af end andre. Derudover droppede jeg pasta, ris og kartofler pga. kalorieindholdet og fandt erstatninger til disse.

For at hun ikke skal køre død i det , så syntes jeg hun skal prøve at sætte sig ind i kalorieindholdet i det fødevarer hun spiser og så komme ind i en god vane :D Jeg kan i hvert fald selv huske at jeg hurtigt kørte død i det da jeg engang fik stukket en kostplan i hånden..

Håber det lykkedes for hende :D
The only place where "succes" comes before "work" is in the dictionary !!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Træner her: Team Danmark Aarhus

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud