Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1338
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1336

Følg bodybuilding.dk på

Kost

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey BB :-)
Jeg har altid været den meget kraftige type og har svært ved at stoppe med at æde når jeg først er startet. Jeg stopper altid først når jeg er ved at brække mig :o . Men nu skal dette sku stoppes. Jeg har derfor lavet en kostplan som jeg meget gerne vil have folk til at kommentere og hvad i selv gør under diæt for at holde på massen og ikke smutte i fælden med at spise udover jeres kostplan.
Jeg har kørt mit første "cut" men syntes ikke jeg kom helt ned hvor jeg gerne ville stå. Men følte også bare at efter 5 måneders cut at jeg havde brug for at prøve at bulke lidt på igen. Men falder sku i mit gamle " system " igen. Har derfor brug for noget råd og vejledning til at blive godt trimmet og derefter lave nogle lange leane bulks.
Hvis i mangler billeder kan dette ses i min log jeg har prøvet at føre :).
Men først og fremmest vil jeg gerne have hjælp til min kost og hvordan I plejer at holde jeres diæt.
Det skal dog lige siges jeg har en god del træningserfaring ( 3 år ca ) og træner ca 6 gange i ugen med bodylabs B2B 2 med gode resultater syntes jeg selv :)
Mit ligevægts indtag ligger på ca 2900 KCal om dagen ( beregnet med beregneren her inde på siden ). Forsøger så at ligge i minus ca 400 kcal om dagen da jeg har hørt og læst at dette skulle være det mest optimale ?? :)
Kosten ser således ud :

kostplan

Skal dog lige siges at Oksekødet under middagsmaden kan variere men får hovedsageligt grønt og kød. ligeledes svinger aftensmaden da jeg stadig bor hjemme men prøvet ligeledes her at holde mig til kød og grønt.
Hvordan er fordelingen af macros ? SKal jeg skære ned for carbs eller skal jeg vente lidt endnu med at gøre dette ? :-k
Håber virkelig i vil give mig ris / ros det mangler jeg sku af folk der ved noget mere end jeg selv :-)
Exercising without eating the proper foods is like plowing a field and not putting any seed into the ground

Reputation point: 0

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 5.00
- Dødløft: 5.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg synes du burde erstatte sukkeret med noget mere komplekst. Så hellere noget banan end sukker :). Jeg så ikke hvor meget du vejer, men en tommelfingerregel er 1g fedt pr. kg kropsvægt. Det lyder også at meget med 280 g protein om dagen - du kan sagtens skære her hvis du skal indtage mere fedt. Ellers synes jeg det ser helt fint ud.
Beefcake.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Brabrand, Aarhus

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 192.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud