Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pianobuilding skrev:Lad være med at drikke inden sengetid. Du kan jo spise noget normal proteinrig mad inden du skal sove. Så slipper du for at skulle op og pisse.

ckp2906 skrev:pianobuilding skrev:Lad være med at drikke inden sengetid. Du kan jo spise noget normal proteinrig mad inden du skal sove. Så slipper du for at skulle op og pisse.
Der er forskel på protein

olsen68 skrev:ckp2906 skrev:pianobuilding skrev:Lad være med at drikke inden sengetid. Du kan jo spise noget normal proteinrig mad inden du skal sove. Så slipper du for at skulle op og pisse.
ja men netop kassein protein er jo godt fordi det frigives langsomt i kroppen og så har du protein til hele natten

flamingopikken skrev:olsen68 skrev:ckp2906 skrev:pianobuilding skrev:Lad være med at drikke inden sengetid. Du kan jo spise noget normal proteinrig mad inden du skal sove. Så slipper du for at skulle op og pisse.
ja men netop kassein protein er jo godt fordi det frigives langsomt i kroppen og så har du protein til hele natten
Du bliver ikke katabolsk om natten fordi du ikke drikker en kasein shake lige inden sengetid. Efter et proteinrigt måltid vil der være aminosyrer i blodet i mange timer. En kasein shake kan jo sagtens indgå i dit daglige indtag, men det er ikke strengt nødvendigt at drikke den lige inden sengetid.
Ellers skær lidt ned på væsken tidligere på dagen, hvis du i forvejen får meget at drikke.

ckp2906 skrev:pianobuilding skrev:Lad være med at drikke inden sengetid. Du kan jo spise noget normal proteinrig mad inden du skal sove. Så slipper du for at skulle op og pisse.

olsen68 skrev:Hej jeg er begyndt at drikke kassein protein før jeg skal sove, problemet er at jeg skal tisse om natten og det er jo ikke smart da søvnen er vigtig. jeg blander 30 g med 200ml vand eller mælk. er der nogen der kender til problemet og hvad kan man gøre. vh Michael

Tomat skrev:Du kan evt. blande din kasein op i en lille portion A38 eller lignende istedet for at blandet det med vand.
Jeg drikker dog selv en hel shake (700ml) inden sengetid, og jeg skal aldrig på toilet før jeg står op

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster