Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1683
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1680

Følg bodybuilding.dk på

Kost

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hej, jeg går på efterskole og har derfor ret svært ved at følge et kost program. :ohno:
så mit spørgsmål lyder om der er nogle herinde der har nogle gode råd til hvordan jeg kan få dækket mine behøv?
altså noget nemt man kan have med hjemmefra og som kan holde sig, har lavet nogle hjemmelavet protienbars og taget med til mellemmåltider fx, men hvis i har nogle gode ideér må i meget gerne dele! =D> tak! :D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Proteinbarer og proteinpulver burde være fint? Regner med i får en nogenlunde kost, hvor i får dækket jeres behov for vitaminer, fibre m.m

Kostplan: Ingen kostplan

Hannibal for king! skrev:Proteinbarer og proteinpulver burde være fint? Regner med i får en nogenlunde kost, hvor i får dækket jeres behov for vitaminer, fibre m.m

Det er det som er problemet, kan ikke altid lide maden og får derfor ikke spist noget, og kan ikke bare erstatte et middags måltid med en bar jo :-)

Jeg har ikke selv gået på efterskole, så jeg ved ikke helt hvordan tingene fungerer.

Men kan du evt have nogle dåser tun på værelset som du kan medbringe de dage menuen ikke er så interessant.
Så kan du f.eks. Erstatte den stegte lever med tun og så kun spise deres kartofler, salat, brød etc.

Har eleverne adgang til et køleskab? For så kan du have lidt skyr, hytteost, stegt kylling etc. Liggende.

Hvis du har adgang til en dehydrator/tørremaskine kan du lave hjemmelavet jerky (og faktisk hele gryderetter, der kun skal have kogende vand) som snildt kan opbevares i et skab.

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Hej BB. =D>

jeg kunne godt tænke mig at få støbt et kostprogram sammen til mig selv uden det skal koste noget, har set på nogle hjemmesider (Bodynotes, myfitnesspal fx) hvor man kan lave sit eget kostprogram men har ingen idé om hvordan jeg får det lavet så det passer til mine mål og hvad jeg kan lide og spise. Mit spørgsmål går så på om der er nogle herinde der kan komme med nogle gode råd eller endnu bedre, forklare mig hvordan jeg laver min egen kostplan til mit behov. har brugt hjemmesiden http://iifym.com/iifym-calculator/ til at regne ud hvad jeg skal indtage. mangler som sagt bare en redningsmand der kan forklare mig hvordan jeg får det tilpasset i mit kostprogram. på forhand tak! :dance:

peterdk96 skrev:Hej BB. =D>

jeg kunne godt tænke mig at få støbt et kostprogram sammen til mig selv uden det skal koste noget, har set på nogle hjemmesider (Bodynotes, myfitnesspal fx) hvor man kan lave sit eget kostprogram men har ingen idé om hvordan jeg får det lavet så det passer til mine mål og hvad jeg kan lide og spise. Mit spørgsmål går så på om der er nogle herinde der kan komme med nogle gode råd eller endnu bedre, forklare mig hvordan jeg laver min egen kostplan til mit behov. har brugt hjemmesiden http://iifym.com/iifym-calculator/ til at regne ud hvad jeg skal indtage. mangler som sagt bare en redningsmand der kan forklare mig hvordan jeg får det tilpasset i mit kostprogram. på forhand tak! :dance:

Hvis du vil have lavet et kostprogram som er ordentligt, så skal du nok smide lidt mønter efter det :)
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: København

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud