Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ktp skrev:ja det ved jeg godt JoakimAndresen, men søger noget ekspertise til start da det godt må være rigtig istedet for jeg sidder og lavet noget tilfældigt, jeg har prøvede lidt selv her inden men synes det virker svært når jeg ikke har en klap forstand på det udover det jeg har læst mig til. og jeg har læst en masse forskelligt også.

ktp skrev:går ikke ud fra at jeg skal give en priside på andres arbejde forventer lidt at dem der har expertisen også ved prisen, bare en ide ? og da jeg er total ny ville jeg også få ret svært ved at sige en pris da jeg ikke aner hvad prisen er for sådan nogle ting.

ktp skrev:godt klar over det kommer til at koste, ang med en personlig træner, så skal jeg ikke bruge det da jeg har erfaring med at træne, vil bare gerne træne lidt mere seriøst og da kosten er en stor del af det, og jeg igen erfaring har med kostplan mm. ønsker jeg vejledning til at få stykket en kostplan sammen til mig samt en trænings program der måske er bedre en den jeg i forvejen bruger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster