jeg tænkte på om der er nogen der ville kigge på min kostplan og se om der er noget de ville ændre i den...
lid om mig:
86kg
174cm høj
styrketrænet ca. 2,5 år
17 år gammel.
<- styrke ude til venstre

jeg træner 6+ gange om ugen
ligevægtsindtag ca. 3450Kcal
jeg har selv været ved at læse om ernæring, og jeg mener at have kommet frem til at jeg med en fedtprocent på 12-15% skal have ca. 0,35 g carbs/pund/dag og jeg vejer 86kg lige nu så det giver en 66g carbs.
ellers har jeg også læst at man skulle gerne prøve at få sin energi fra fedt for at opret holde et metabolisk stadie hvori man forbrænder fedt, samt at få sin testerstorn udvikling igen gennem fedtet

desuden ved jeg at man efter træningen gerne skal have nogle carbs og heri i gerne nogle Glykæmiske carbs(majs), for at få insulinen igang og dermed udvide min protein syntese efter træningen

træningen foregår ca. 30-60 min efter aftensmaden så derfra for jeg mit pre-workout meal

da jeg mener at carbs fra grøntsager ikke skulle tælle med rammer jeg ca. de 66g carbs om dagen
mandlerne kl 00:00 er til inden træningen som en del af min pre-workout, og olivenolien er til at stege i

så vær venlig og tjekke de 2 ud datoerne er d. 5-09-12 og 6-09-12
mål: starter på kostplanen efter nytår hvor jeg har 30 uger til at opnå 6 pack ellers bliver jeg klippet skaldet - så derfor har jeg brug for en god kostplan

"my bad"