Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1421
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1418

Følg bodybuilding.dk på

kostplan og evt. råd.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Heey. :)
Er der nogen som kender en god og gratis kostplan som kan bruges under en styrke trænings peroide?

- Jeg er lige begyndet at styrke træne i et trænings center og vil gerne til at træne seriøst istedet for bare at gøre det derhjemme som jeg nu har gjort i to år.
jeg søger en kostplan som jeg kan spise udfra i min trænings periode for på nuværrende tidspunkt spiser jeg bare hvad jeg lige kan få fingrene i, da jeg hverken er kræsen eller siger nej tak til usund mad.
Så hvis der er nogen som kender en god kostplan som eventuelt ligger på nettet så send da endelig et link så jeg kan se om det er noget jeg kan bruge. :)
Udover det så er der ting som jeg bør indtage meget af som evt. bananer og tun? - er det rigtigt?
Og er der andre ting jeg bør indtage mere af end andet?
På forhånd tak. :)
"A day without training, is a day without meaning"
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg/Gug

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Velkommen til med-aalborgenser! :D

Hvor er du så begyndt at træne henne?

Ja lad os se...
Det er jo en masse ting du spørger om, og faktisk vil du meget nemt kunne finde svarene på det hele ved at søge i vores forum og læse nogle af de artikler, der er her på siden.

Du kan evt. prøve at tærske dem her igennem:
artikler/bodybuilding/cuttilsommer.php
artikler/kostogkosttilskud/traeningogkosttilskud.php
artikler/kostogkosttilskud/KostenfraAtilaa.php
artikler/kostogkosttilskud/KulhydratGuidenalthvadduboervideomkulhydrater.php.php
artikler/kostogkosttilskud/WeightGainerhvaderdet.php
artikler/kostogkosttilskud/grundlaggendeernaring.php

Jeg vil ikke anbefale dig at bruge et standard kostprogram, da man ikke kan lave et standard da alle kroppe er forskellige.
Jeg ville søge lidt på forum, finde nogle kostprogrammer du syntes om og tilpasse dem til din egen krop.
Der er stor forskel på hvad du skal spise hvis du cutter og bulker, men det lyder til at du bulker nu - så skal du sørger for at udregne dit kcal-indtag og spise omkring 500 kcal over det. Det er den "normale" bulkningsprocess.
I forlængelse af det vil det være godt hvis du læste den nyeste artikel:
artikler/bodybuilding/bulking.php

Men lad endelig være med at spise alt hvad du kan få fingerne i nærheden af, overvej hvad du spiser og i hvilke mængder - pludselig får du for meget og BANG-Cillit-Gang-Bang så har du fået for meget fedt på kroppen end nødvendig - og det vil vi jo ikke ha :D
Så opstil din kost i et program som f.eks. KropKostHK (søg på forum) og udreng nøjagtig hvad du skal indtage - i det mindste indtil du er "trænet" til selv, at gennemskue hvad du spiser.

Mht. bananer og tun så ja!
Bananer og andet frugt er rigtig godt, det skal din kost indeholde.
Tun er en rigtig god kilde til protein, så prøv at gøre det til en del af din kostplan, nogle dage ihvertfald, endten et ordentlig læs på rugbrød eller noget andet - brug fantasien og se evt. i vores forum under madopskrifter, der er rigtig mange gode tips at hente på bulk og cut mad :D

Held og lykke
__________Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Træner her: Power Gym
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Kostplan: Vis kostplan

Okay.. :)
Mange tak.
- Jeg er begyndt at træne i et styrke center ude ved på min fars arbejde.. Lyder lidt barnligt, men såden er det..
Det giver jeg 300kr om året for så det er temmeligt billigt, og tingene er i god stand + der er alt hvad man kunne finde på at bruge. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

HighTower1990 skrev:Okay.. :)
Mange tak.
- Jeg er begyndt at træne i et styrke center ude ved på min fars arbejde.. Lyder lidt barnligt, men såden er det..
Det giver jeg 300kr om året for så det er temmeligt billigt, og tingene er i god stand + der er alt hvad man kunne finde på at bruge. :)

Om året!! Shit! Kan du lige komme igang med at skaffe alle et deltidsjob der! :D
Det er jo sygt billigt :)

Ellers lyder det sq fint - man må spare hvor man kan, og hvis udstyret er topdollar, så er det bare med at gi den gas :D
__________Billede
Brugeravatar

Styrkeliste

Yea.. :)
Jeg får adgang dertil da min far arbejder på Aalborg Portland (Cement Fabrik).
Det eneste der er, er vejen derud.. rimeligt langt fra hvor jeg bor, men så er der jo også lidt muskel opbygning i benene nu da jeg næsten altid cykler. :)
- Hvor træner du da henne?
Og du giver vel noget lignende 300 om månedet?

- Har forresten et andet spørgsmål, som du måske kan svare mig på..
Jeg har altid gerne ville gå til en kamp sporg og nu har jeg chancen for at begynde til KickBoxing med en ven. Jeg har hørt det er vildt hårdt, men det styrker vel også ens krop?
Brugeravatar

Styrkeliste

HighTower1990 skrev:Yea.. :)
Jeg får adgang dertil da min far arbejder på Aalborg Portland (Cement Fabrik).
Det eneste der er, er vejen derud.. rimeligt langt fra hvor jeg bor, men så er der jo også lidt muskel opbygning i benene nu da jeg næsten altid cykler. :)
- Hvor træner du da henne?
Og du giver vel noget lignende 300 om månedet?

- Har forresten et andet spørgsmål, som du måske kan svare mig på..
Jeg har altid gerne ville gå til en kamp sporg og nu har jeg chancen for at begynde til KickBoxing med en ven. Jeg har hørt det er vildt hårdt, men det styrker vel også ens krop?

Orv ja, kender godt Portland - snakker faktisk jævnligt med dem derude :D
Men det er da vildt at det er så billigt, men alligevel det er jo et kæææpme sted, så de har penge til det!

Ja, jeg har lige givet 500 for 3 mdr...så det er stadig ok billigt syns jeg..men kan ikke slå dig hehe :D

Kick Boxing! Det er sq i orden. Det er garanteret vildt hårdt! Men ja, det styrker helt sikkert din krop. Altså du bliver mere smidig, stærkere og kan over tiden godt få lidt størrer muskler, men ikke noget i forhold til BB.
Men det kommer igen an på hvad du vil, hvis du vil være et stort læs, så bliver du det ikke af kampsport - men det er sygt godt at komme i form af og det kan hjælpe dig med dit BB.
__________Billede
Brugeravatar

Styrkeliste

Okay.
Tænkte jeg nok. :) - Tak.

- Jamen jeg vil jo ikke være sådan et mega muskel munds, men vil bare gerne have synlige muskler og så lige tage 30 kg på af det..
Så jeg kommer op på omkring 120kg.
Jeg vil gerne være større end gennemsnits fyren på omkring de 18 år.. men heller ikke en af de største. :P - Hvis du forstår hvad det indebærer?
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud