Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1484
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1482

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey gutter! Jeg står og gerne vil cutte lidt.. Jeg har lavet en kostplan, ville gerne hører nogle input til den

Hvad er der kunne være bedre/ tilføje noget eller fjerne nogle ting.. Håber i kan hjælpe! :)
kostplan

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad er dit mål? Hvor mange kalorier må du indtage? Hvor meget vejer du?
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Rødovre

Træner her: Fitness World Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 77.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog

Kender ikke så meget til din størrelse så kan ikke rigtig sige om den samlet mængde er passende, synes dog det lyder lidt lavt med 2000 Kcal men som sagt går udfra at du har styr på dit ligevægtsindtag og det er det du bygger ud fra.

Madvare ser rigtig fornuftige ud, ville dog mene at det ikke vil skade at få lidt mere fedt indover du ligger lidt i den lave ende synes jeg og så er der en enkelt ting jeg ikke helt forstår og det er hvorfor du har BCAA om morgen og aften? hvad er foremålet med?
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Vil sige at 48 g fedt er ikke så meget, når man regner med 1g pr kilo, medmindre du selvfølgelig vejer 50 eller mindre.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Rødovre

Træner her: Fitness World Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 77.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog

KasperS12 skrev:Vil sige at 48 g fedt er ikke så meget, når man regner med 1g pr kilo, medmindre du selvfølgelig vejer 50 eller mindre.

Har jeg også selv luret, får også lidt mere, fra advocado og lidt nødder i løbet af dagen, vejer ca 74

Styrkeliste

Sakin skrev:Kender ikke så meget til din størrelse så kan ikke rigtig sige om den samlet mængde er passende, synes dog det lyder lidt lavt med 2000 Kcal men som sagt går udfra at du har styr på dit ligevægtsindtag og det er det du bygger ud fra.

Madvare ser rigtig fornuftige ud, ville dog mene at det ikke vil skade at få lidt mere fedt indover du ligger lidt i den lave ende synes jeg og så er der en enkelt ting jeg ikke helt forstår og det er hvorfor du har BCAA om morgen og aften? hvad er foremålet med?

Yea har styr på mine macros Ligger ca på 2200~ om dagen da shaken med carbs ikke er talt med her i kostplanen - Får også noget mere fedt, som jeg ikke lige har fået tastet ind.. Egentlig bare for at få de ekstra proteiner - og hjælpe muskelmassen nu hvor jeg cutter og ligger i kalorie underskud.. Synes jeg har haft en god fremgang at tilføje det flere gange om dagen :)

Styrkeliste

KasperS12 skrev:Hvad er dit mål? Hvor mange kalorier må du indtage? Hvor meget vejer du?

Målet lignu er bare at cutte, og komme ned i fedt % - Hvis jeg maintain skal jeg have den 2800~ om dagen, så ligger ca 600 kcal i underskud, da jeg rammer 2200~ per dag.. Vejer 74 ca :)

Styrkeliste

Kroghiez skrev:
Sakin skrev:Kender ikke så meget til din størrelse så kan ikke rigtig sige om den samlet mængde er passende, synes dog det lyder lidt lavt med 2000 Kcal men som sagt går udfra at du har styr på dit ligevægtsindtag og det er det du bygger ud fra.

Yea har styr på mine macros Ligger ca på 2200~ om dagen da shaken med carbs ikke er talt med her i kostplanen - Får også noget mere fedt, som jeg ikke lige har fået tastet ind.. Egentlig bare for at få de ekstra proteiner - og hjælpe muskelmassen nu hvor jeg cutter og ligger i kalorie underskud.. Synes jeg har haft en god fremgang at tilføje det flere gange om dagen :)

Hvis man kigger på hvad BCAA er, går udfra at du har styr på hvad forskellen på BCAA og protein er, så giver det ikke nogen mening at det skulle give dig noget som protein fra din kost ikke gør på de tidspunkter du indtager det, du giver nok BCAA credit for noget som de intet har med at gøre.

BCAA er mest udbredt som noget folk tager lige inden træning eller kommer det i deres vandflaske og drikker det under træning.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Sakin skrev:
Kroghiez skrev:

Hvis man kigger på hvad BCAA er, går udfra at du har styr på hvad forskellen på BCAA og protein er, så giver det ikke nogen mening at det skulle give dig noget som protein fra din kost ikke gør på de tidspunkter du indtager det, du giver nok BCAA credit for noget som de intet har med at gøre.

BCAA er mest udbredt som noget folk tager lige inden træning eller kommer det i deres vandflaske og drikker det under træning.

Yea, det var ret dårlig formuleret af mig :) Synes at det har hjulpet overall med fremgang og i det hele taget efter jeg er begyndt at køre det flere gange om dagen, om det er placebo eller ej det jeg ved jeg ikke :) Men har tænkt mig at blive ved med det

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster