Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1463
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1460

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB

Er igang med at lave en kostplan, har læst en masse artikler osv. og går ud fra at mit kost skal indeholde 2-2,5 gram protein pr. kg legemsvægt og cirka 20-25% af kosten skal bestå af fedt. Jeg har dernæst udregnet min ligevægtsindtag til at være 3091,32 kcal og har tænk mig at finde min nøjagtige ligevægtsindtag ved at veje mig hver morgen og se om jeg taber mig eller tager på i cirka 2 uger eller hvor lang tid det nu tager. og dernæst enten ligge 500 kcal oveni eller i underskud alt efter om jeg bulker eller cutter.

Hvis der er nogle der har nogle ideer til hvordan aftensmaden skal se ud så skriv gerne, eller hvis i har nogle andre gode billige fødevarer. Min plan er at pakke mine måltider ned i bøtter da jeg stadig går i skole, og lave noget af det aftenen før, f.eks. som at koge pasta, og så stege kyllingen i weekenden også have det frosset ned til ugen. Ellers hvis i har nogle steder hvor i som regel finder billige fødevarer osv. i store mængder så skriv gerne.

Også lige et spørgsmål omkring BCAA, har nemlig læst nogle steder det er spild af penge og andre steder at det er rigtig fornuftigt at indtage? og hvilke hvor meget man skal indtage og hvornår?

Og hvilken cyklus kører i mht. at bulke og cutte?

Og til sidst hvis i har nogle erfaringer med kostplan så skriv gerne!

kostplan

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ikke nogen kommentar??

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online