Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1547
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1544

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan til bulk - Jeres mening

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej. mine stats er således:

Alder: 20
Højde: 180
Vægt: 68

Ligevægtsindtag (pt efter beregner): 2800 kcal. Vil gerne ligge 500 kcal over
Jeg arbejder på et lager 5 dage i ugen 07.00-15.30. hvor jeg løfter lette såvel tunge, og går omkring 5 km om dagen ca. :)
Jeg bulker og kører 4-split program. Træningsdage: mandag, tirsdag, torsdag, fredag.

Hvordan ser det ud med protein, fedt osv og tror jeg få nok at spise?

kostplan

Håber i kan hjælpe :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvorfor indtager du dit kreatin om aftenen, kun med mælk og omega3?

Ellers så ser den okay ud, men vær vedholden om hold den i en måned og så ret den til hvis du enten tager for lidt eller for meget på.

Træner her: Fitness World Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Jeg syntes du får for meget protein og for mange kulhydrater desuden er det ikke meget grønt du får, heller.
Så ned med protein til ca. 170 gr. kulhydrater kan sagtens ligge på ca. 100 til 200 gram dagligt og så på med mere fedt, lad vær at vælge fedtfattigt når du køber ind, gå efter fede produkter. Og så lidt mere grønt i form af kål og rodfrugter. så du kommer op på ca. 500 gr. dagligt.

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

El Patron skrev:Jeg syntes du får for meget protein og for mange kulhydrater desuden er det ikke meget grønt du får, heller.
Så ned med protein til ca. 170 gr. kulhydrater kan sagtens ligge på ca. 100 til 200 gram dagligt og så på med mere fedt, lad vær at vælge fedtfattigt når du køber ind, gå efter fede produkter. Og så lidt mere grønt i form af kål og rodfrugter. så du kommer op på ca. 500 gr. dagligt.

Jeg kan så ikke være mere uenige med dig, ser inden grund til at skær i hverken protein eller carbs til fordel for fedt. under bulk vil jeg helt klart vælge high carbs og holde fedt til ca 1-1,2 gram pr kilo kropsvægt.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Grunden til jeg ikke syntes det er optimalt er at jeg ikke mener det er sundt og nødvendigt med de mængder kulhydrater, Ja bliver sikkert flamet. Desuden er der jo ikke nogen grund til at spise så meget protein, han vil jo være fint dækket ind med 170 gram dagligt.

Styrkeliste

El Patron skrev:Grunden til jeg ikke syntes det er optimalt er at jeg ikke mener det er sundt og nødvendigt med de mængder kulhydrater, Ja bliver sikkert flamet. Desuden er der jo ikke nogen grund til at spise så meget protein, han vil jo være fint dækket ind med 170 gram dagligt.

Styr nu det stenalder kost halløj, bare fordi nogen nu har fundet ud af at det er "smart" at leve som den gang. Der er intet bevis for at det er bedre at leve på den måde end den traditionelle tilgang. Den eneste grund til at folk falder på røven over den er at de taber sig, og ja det er sku da klart når de lever af kød og grønsager plus en smule nødder, deres daglige Kcal er med alt sandsynlighed et godt stykke under deres ligevægtsindtag og uden at de ved hvad det vil sige, de tror at det er en "magisk" kur.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Ser umidelbart meget fornuftigt ud, prøv det i 2-4 uger og se hvordan vægten opfører sig og justér.

Men genovervej lige om du ikke skulle skifte dit 4-split ud med 2-split eller fullbody :)

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 111.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 333.00

Kostplan: Ingen kostplan

tak for de gode indlæg gutter. virkelig noget jeg kan bruge til noget.

angående det med mit 4-split program. hvad er dårligt ved det i forhold til 2-spilt ?
ps. har kørt full-body i 3 uger og det var ikke lige mig :)

Sakin skrev:
El Patron skrev:Grunden til jeg ikke syntes det er optimalt er at jeg ikke mener det er sundt og nødvendigt med de mængder kulhydrater, Ja bliver sikkert flamet. Desuden er der jo ikke nogen grund til at spise så meget protein, han vil jo være fint dækket ind med 170 gram dagligt.

Styr nu det stenalder kost halløj, bare fordi nogen nu har fundet ud af at det er "smart" at leve som den gang. Der er intet bevis for at det er bedre at leve på den måde end den traditionelle tilgang. Den eneste grund til at folk falder på røven over den er at de taber sig, og ja det er sku da klart når de lever af kød og grønsager plus en smule nødder, deres daglige Kcal er med alt sandsynlighed et godt stykke under deres ligevægtsindtag og uden at de ved hvad det vil sige, de tror at det er en "magisk" kur.

Du aner intet om jeg spiser stenalderkost, sukkerkost eller noget helt tredie. så kunne med samme sige til dig at du skal styre din sukkerdiæt. Og desuden er det ikke nødvendigvis stenalderkost at spise få kulhydrater.
Og jeg kan love dig at jeg får masser af kød, grønt ikke mindst fedt. Og jeg talte ikke om at han skulle være i kalorieunderskud han skrev jo at han bulkede og han kan fint komme i kalorieoverskud ved at spise færre kulhydrater.
Hvad der er bedst at bulke på kan han jo selv afprøve han spurgte om vores mening, jeg kom med min du kom med din.

Styrkeliste

Har lige et spørgsmål mere ?

Er det i orden at tage mine 2 æg fra morgenmaden og spise dem som natmad ? det det okay ?

har nemlig tit problemer med at nå at spise dem til morgen nemlig :)

Maul skrev:tak for de gode indlæg gutter. virkelig noget jeg kan bruge til noget.

angående det med mit 4-split program. hvad er dårligt ved det i forhold til 2-spilt ?
ps. har kørt full-body i 3 uger og det var ikke lige mig :)

Det er ikke optimalt, kun at træne musklerne i gennem en gang om ugen.

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 111.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 333.00

Kostplan: Ingen kostplan

Maul skrev:Har lige et spørgsmål mere ?

Er det i orden at tage mine 2 æg fra morgenmaden og spise dem som natmad ? det det okay ?

har nemlig tit problemer med at nå at spise dem til morgen nemlig :)

Ja det kan du sagtens gøre, du kan også skippe morgenmaden helt bare du får nok i forhold til dit kalorie indtag ved andre måltider.
Jeg vil også mene du skal træne hver muskelgruppe igennem minimum 2 gange ugentligt.

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster