Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1334
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1332

Følg bodybuilding.dk på

kostplan til pige

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hej, jeg har en veninde som gerne vil tabe sig lidt, hun har lavt stofskifte, som hun har været til lægen med, (derfor det relative lave Kcal indtag,) hun vejer 69 kg og har en relativ aktiv dag. jeg har prøvet at lave 2 programmer til hende, som jeg gerne ville ha en vurdering på. så håber der er nogle der vil komme med noget kritik som vi kan bruge til noget.. :)
Vedhæftede filer
2.png
1.png

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du burde måske overveje om hun ikke skulle have noget mere fedt. Ellers synes jeg du har lavet et god stykke arbejde, hun får mange gram mad for få kalorier.

Vær opmærksom på om hun taber sig hurtigt(for hurtigt), efter hun starter på sin medicin for at regulere hendes BMR.
Mvh Anders J, fysioterapeut.
LOG:
HAM DER BOR I NORGE
“Talent is God given. Be humble. Fame is man-given. Be grateful. Conceit is self-given. Be careful.”
Brugeravatar

Reputation point: 87

Geografisk sted: Skien, Norge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

b000t skrev:Du burde måske overveje om hun ikke skulle have noget mere fedt. Ellers synes jeg du har lavet et god stykke arbejde, hun får mange gram mad for få kalorier.

Vær opmærksom på om hun taber sig hurtigt(for hurtigt), efter hun starter på sin medicin for at regulere hendes BMR.

hun har kørt det lidt tid nu, og det går meget stille frem, hun startede på 70,4 så selvom hun ligger så lavt i kcal... men hun siger også hun kommer til at snyde engang imellem, ved dog ikke hvor meget. ;) men ville også bare li høre nogle andres mening til den ret magere diæt. men tak for det booot

Jeg ville putte mere fedt og flere grove grøntsager ind i kostplanen, selvom det er svært når der er så få kalorier at gøre godt med. Overvej om det er hensigtsmæssigt at fordele kosten på 5 måltider - måske er det bedre med 3 lidt større så du kan få det sidste fedt og de grove grøntsager med.

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster