En, der kan rette indlægget til det passende, må meget gerne gøre dette!!Hej drenge! Igen, som jeg postede i en anden tråd, jeg lige har oprettet i et andet subforum: Fantastisk forum herinde!
Jeg har nu BULK'et i en måneds tid og eksperimenteret lidt med antal kalorier og fordeling af disse. Jeg er meget spinkel af bygning og har tidligere dyrket badminton på højt plan, men har/havde aldrig beskæftiget mig med BULKing. Jeg antog, at jeg, grundet min bygning og det faktum, at har været på den samme vægt i årevis, havde et meget højt stofskifte, men noget tyder på, at det egentlig ikke er tilfældet, og at mit ligevægtsindtag er noget lavere end forventet. Mit udgangspunkt var sølle 64 kilo som en 183 cm høj gut. Jeg lagde ud med et kostprogram på 3300 daglige kalorier, og jeg tog omkring fire kilo på på to uger, hvilket må siges at være i overkanten. Jeg har siden skåret ned til omtrent 2900/3000, og det virker til, at det er lidt bedre, selvom jeg stadig føler, at jeg egentlig tager en del for hurtigt på måske?
Efter en måned med et dagligt kalorieindtag på 2900-3300 sammen med et full body Bill Starr-inspireret program (bill-starr-inspireret-program-t71498.html), har jeg rundet de 70.5 kilo cirka.
Jeg har fulgt:
Gør jeg noget forkert? Er min energifordeling forkert? Noget, jeg kan forbedre/ændre?
Ps. min mad omkring klokken 18:00 (aftensmad kylling + kartofler) varierer selvfølgelig, men får altid en masse kød + kartofler, der gerne skulle svare nogenlunde til det indsatte.