Jeg er ny herinde, men har trænet de sidste 9 måneder. Grunden til at jeg har oprette mig her er fordi at jeg mangler et nyt "input" til min træning, der er gået lidt i stå efter en ellers eksplosiv start.
Da jeg begyndte at træne for 9 måneder siden, vejede jeg 68 kg, hvor jeg i dag vejer 79. Denne vækst er dog lige så stille og rolig stoppet, og jeg tænkte at der skulle noget nyt til. Derfor er jeg for 14 dage siden begyndt at kører Mucletechs CellTech, et ubemærket supplement der har gjort at jeg at begyndte at stige lidt igen, dog mest i styrke.
Efter at jeg havde trænet i 3 måneder med træning hver anden dag (Her kørte jeg alle muskel grupper hver gang), begyndte jeg efter opfordring fra en af mine kammerater at dele mit program op i fire dage. dag 1, bryst, triceps, dag 2 biceps, ryg, mave, dag 3 skulder, ben, nakke, dag 4 fri. Det program har jeg så trænet 2 gange om ugen lige siden, således at jeg træner 6 dage op ugen i ca 1,5 t. af gangen. Her kører jeg ca. 4 øvelser til hver muskelgruppe, 3x8 tunge sæt i de fleste øvelser.
Min kost synes jeg ser fornuftige ud, en normal dag ser således ud:
morgen, halv l. frugt yoghurt med fiberkost, 3-4 hjemmebagte grove boller med nutella el. ost.
formiddag, 2 stk. banan.
frokost, 5-6 skiver rugbrød med leverpostej eller andet pålæg og en stor grov sandwich.
eftermiddag halv l. havregryn med mælk og rosiner.
Aften, stort måltid, fisk, kylling eller oksekød med kartofler eller pasta.
Mit primær fokus er på masse, styrke er blot en "ekstra gevindst," hvor armene helt klart er i centrum.
Derfor ville hører om havde nogle ideer til koststilskud og træning, så jeg kunne kommer godt videre.
Er Celltech et godt produkt? eller er det 400 kr.ud af vinduet?
På forhånd mange tak,
Christoffer.