Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1498
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1496

Følg bodybuilding.dk på

Kosttilskudshakes og cardio-træning. HJÆLP SØGES!!!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle!

Jeg er igang med at sammensætter en kostplan. Jeg styrketræner: tirsdag,torsdag og lørdag søndag.

Det vil sige mandag, onsdag og fredag spiller jeg fodbold i en klub.. Altså cardio-træning.

Disse cardio-træningsdage er mine ikke-styrketræningsdage.

I min kostplan skal jeg indtage en shake på disse ikke-styrketræningsdage.

Mit spørgsmål er så hvornår på dagen jeg skal indtage shaken? Lad os antage at min fodboldtræning starter kl. 17.

Jeg ønsker jo bestemt ikke at indtage shaken for tæt på min cardio-træning, også på den måde forbrænde hele shaken under træningen, så den ingen virkning har.

Håber i forstår mit spørgsmål.

Tak på forhånd!:)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad indeholder shaken?

Logbog: Vis logbog

andreas96 skrev:Hvad indeholder shaken?

50 g protein
5 g kreatin
80 g carbs

lasse44 skrev:Jeg ønsker jo bestemt ikke at indtage shaken for tæt på min cardio-træning, også på den måde forbrænde hele shaken under træningen, så den ingen virkning har.

Det her er meget, meget forkert. Din shake (eller et eventuelt måltid før træning) går ikke til spilde, fordi du efterfølgende træner. Hvis det altså er det du mente?
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

flamingopikken skrev:
lasse44 skrev:Jeg ønsker jo bestemt ikke at indtage shaken for tæt på min cardio-træning, også på den måde forbrænde hele shaken under træningen, så den ingen virkning har.

Det her er meget, meget forkert. Din shake (eller et eventuelt måltid før træning) går ikke til spilde, fordi du efterfølgende træner. Hvis det altså er det du mente?

Det jeg mener er om min kosttilskud-shake kan gå til spilde/blive forbrændt hvis man indtager den for tæt på konditionstræning,løbetræning, fodbold, cardio osv?:)

lasse44 skrev:
flamingopikken skrev:

Det jeg mener er om min kosttilskud-shake kan gå til spilde/blive forbrændt hvis man indtager den for tæt på konditionstræning,løbetræning, fodbold, cardio osv?:)

Nej selvfølgelig kan den ikke det ! Det er jo ikke sådan, at fordi du dyrker kardio, så er shaken pludselig væk ;)

Men hvis du vil udnytte den bedst muligt, så indtag den lige efter træningen. Så får du klart den bedste restitution. Hvis du tar den lige før din træning, så er der stor chance for at du vil føle dig træt og oppustet under træningen. Det er fordi at kroppen bruger "spildte" kræfter på at fordøje proteinerne.
Der var engang en mand der havde 2 sønner. Den ene var stor som en bjørn, og den anden var hurtig som et tog
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Mogensen skrev:
lasse44 skrev:
flamingopikken skrev:

Nej selvfølgelig kan den ikke det ! Det er jo ikke sådan, at fordi du dyrker kardio, så er shaken pludselig væk ;)

Men hvis du vil udnytte den bedst muligt, så indtag den lige efter træningen. Så får du klart den bedste restitution. Hvis du tar den lige før din træning, så er der stor chance for at du vil føle dig træt og oppustet under træningen. Det er fordi at kroppen bruger "spildte" kræfter på at fordøje proteinerne.

Okay. Tusind tak for hjælpen!:)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster