Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

izemate skrev:Hejsa
Jeg har læst artiklerne på bodybuilding.dk og håber i kan hjælpe mig lidt da jeg virkelig er på bar bund omkring kosttilskud og er lidt nervøs for det hvis jeg ikke tager de rette mængder.
Jeg føler lidt at jeg står stille og ikke stiger i vægt, også læste jeg din artikel omkring at kosten er rigtig vigtig, og derfor vil jeg gerne høre lidt mere om kosttilskud.
Lidt om mig selv:
Jeg er 21 år og træner 2-3 gange ugentligt.
Jeg er 191 cm høj og vejer 103kg,vil gerne tabe mig så det er vigtigt at jeg ikke tager på..
Til daglig laver jeg kontor arbejde.
Jeg bænker 5 sæt af 5 gange = 92.5 kg
Mit typiske daglige kost ser sådan her ud:
Morgen: En alm. skål havergryn med mælk og sukker
Middag: en klapsammen rugbrød, æble og banan.
Aften: alm aftens mad godt med grønsager.
Proteinpulver:
Der nævnes at man skal indtage 2-2,5 gram ren protein pr. kg du vejer.
dvs i mit tilfælde omkring 200-250gram, men gælder det så alle ugens dage eller kun på selve træningsdagen?
Kreatin:
Jeg er lidt i tvivl om hvad der menes i artikelen.
der står: En metode hvor man loader med 15-20 gram, hvor efter man vedligeholder med 3-5 gram om dagen.
En "loader" vil det sige at man tager 15-20 gram på træningsdagen og 3-5 gram resten af ugen?
Vil det være en fordel at købe små mængder så jeg fx prøver en månede med det forskellige? vil man kunne mærke nogen effekt ved det?
Håber du vil hjælpe mig :-)
På forhånd rigtig mange tak
Hilsen
Lars

izemate skrev:Er det så hver anden uge? en uge med loadning og en med 3-5 gram ? eller hvordan?
Jeg har kigget inde på bodylab og kan se der er noget der hedder Weight Gainer, er det bedre at bruge end alm. protein pulver ?
Kan man bare tage 200 gram protein om dagen altid? uden pauser?
Som i nok kan høre er jeg rimlig på bar bund ;-)

izemate skrev:kreatin: jeps så det er bare hver anden uge man kører med loadning.. og efter et par mdr, holder man pause på hvor langtid?
protein: ja så skal jeg nok holde mig til ren protein :-)
Hvordan er det bedst at tage det? dele det op i 3 portioner dagligt?
man må vel godt blande kreatinen og proteinen sammen i samme drink?
Hvorlangtid vil i mene man skal tage det før man kan mærke forskel? vil man kunne mærke forskel hvis man fx kører med det i 1 mdr på "forsøgsbasis" ?

kreatin: jeps så det er bare hver anden uge man kører med loadning.. og efter et par mdr, holder man pause på hvor langtid?
protein: ja så skal jeg nok holde mig til ren protein :-)
Hvordan er det bedst at tage det? dele det op i 3 portioner dagligt?
man må vel godt blande kreatinen og proteinen sammen i samme drink?
Hvorlangtid vil i mene man skal tage det før man kan mærke forskel? vil man kunne mærke forskel hvis man fx kører med det i 1 mdr på "forsøgsbasis" ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster