Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1681
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1680

Følg bodybuilding.dk på

kreatin og vægtforøgelse

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Tænkte bare på om hvorlang tid der går før man tager på af vandet i kroppen?

Jeg kører det sådan her.

500gram.

10gram hverdag i 3uger (210gram)

resten 5gram om dagen til der ikke er mere 1-2 måneders pause :-).

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Vandvægt fra kreatin er næsten ikke eksisterende, så det skal du ikke bekymre dig om. Det normalisere inden for et par uger, og du vil med garanti ikke bemærker noget som helt.
Pause er IMO unødvendigt med kreatin. Du får jo kreatin hver dag fra f.eks. kød.
Mvh. Protein

Reputation point: 0

Træner her: Byens Fit

Der går et par uger før kroppens lager er fyldt op. Hvor meget man tager på af det er individuelt.

Du behøver ikke loadingfase.
Du behøver ikke holde pause.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Protein skrev:Vandvægt fra kreatin er næsten ikke eksisterende, så det skal du ikke bekymre dig om. Det normalisere inden for et par uger, og du vil med garanti ikke bemærker noget som helt.
Pause er IMO unødvendigt med kreatin. Du får jo kreatin hver dag fra f.eks. kød.

I forhold til kød er det vidst ikke mere ind 1gram pr.kilo.
Jeg har bare hørt/læst at man skal holde pause for at kroppen ikke vænner sig til det. Jeg kan hellere ikke rigtigt se at man skulle få fremgang hvis man kørte det konstant fx. i et år, længere.

Min undreren kom af at jeg har taget rimelig meget på den sidste uge. er gået fra (morgenvægt) 87,3 til 89 her til morgen på en uge :O.

spiser efter kostplan og haft en rimelig lineær progressiv de sidste to måneder, på cirka 500gram pr. uge.

Holst. skrev:Jeg har bare hørt/læst at man skal holde pause for at kroppen ikke vænner sig til det.

Kroppen vænner sig ikke til kreatin. At nogen skulle tro det bunder i at de ikke ved hvad kreatin er og hvad kreatin gør.

Holst. skrev:Jeg kan hellere ikke rigtigt se at man skulle få fremgang hvis man kørte det konstant fx. i et år, længere.

Og hvorfor så ikke det?
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Holst. skrev:
Protein skrev:Vandvægt fra kreatin er næsten ikke eksisterende, så det skal du ikke bekymre dig om. Det normalisere inden for et par uger, og du vil med garanti ikke bemærker noget som helt.

Min undreren kom af at jeg har taget rimelig meget på den sidste uge. er gået fra (morgenvægt) 87,3 til 89 her til morgen på en uge :O.

spiser efter kostplan og haft en rimelig lineær progressiv de sidste to måneder, på cirka 500gram pr. uge.

Vægten kan svinge alt efter vand indtag, salt indtag osv. Kig i spejlet, og lad ikke tallet på vægten styre din fremgang
Mvh. Protein

Reputation point: 0

Træner her: Byens Fit

Protein skrev:
Holst. skrev:

Vægten kan svinge alt efter vand indtag, salt indtag osv. Kig i spejlet, og lad ikke tallet på vægten styre din fremgang

Selfvølgelig Champ! Ved jeg også godt, synes bare det underligt.... men er næsten på 90kilo, hvilket længe har været et mål :dance:

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 122 gæster