Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Protein skrev:Vandvægt fra kreatin er næsten ikke eksisterende, så det skal du ikke bekymre dig om. Det normalisere inden for et par uger, og du vil med garanti ikke bemærker noget som helt.
Pause er IMO unødvendigt med kreatin. Du får jo kreatin hver dag fra f.eks. kød.

Holst. skrev:Jeg har bare hørt/læst at man skal holde pause for at kroppen ikke vænner sig til det.
Holst. skrev:Jeg kan hellere ikke rigtigt se at man skulle få fremgang hvis man kørte det konstant fx. i et år, længere.

Holst. skrev:Protein skrev:Vandvægt fra kreatin er næsten ikke eksisterende, så det skal du ikke bekymre dig om. Det normalisere inden for et par uger, og du vil med garanti ikke bemærker noget som helt.
Pause er IMO unødvendigt med kreatin. Du får jo kreatin hver dag fra f.eks. kød.
Min undreren kom af at jeg har taget rimelig meget på den sidste uge. er gået fra (morgenvægt) 87,3 til 89 her til morgen på en uge :O.
spiser efter kostplan og haft en rimelig lineær progressiv de sidste to måneder, på cirka 500gram pr. uge.

Protein skrev:Holst. skrev:Protein skrev:Vandvægt fra kreatin er næsten ikke eksisterende, så det skal du ikke bekymre dig om. Det normalisere inden for et par uger, og du vil med garanti ikke bemærker noget som helt.
Min undreren kom af at jeg har taget rimelig meget på den sidste uge. er gået fra (morgenvægt) 87,3 til 89 her til morgen på en uge :O.
spiser efter kostplan og haft en rimelig lineær progressiv de sidste to måneder, på cirka 500gram pr. uge.
Vægten kan svinge alt efter vand indtag, salt indtag osv. Kig i spejlet, og lad ikke tallet på vægten styre din fremgang

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 122 gæster