Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1191
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1188

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin piller vs pulver.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

overskriften siger lidt sig selv.
Hvad har i bedst erfarringer med?

Kapsler eller pulver?

I følge det jeg har fundet frem til er kreatin kapsler det bedste, fordi at når man blander visse mærker kreatin med vand bliver noget af kreatinen til kreatinin hvilket er et mere skadeligt stof end brugbart stof.

Det der gør mig nevøs i denne test man har lavet er at det er folk der står bag udviklingen af nogle kreatinpiller der har lavt den.. Hvilket jo betyder at de måske ændre noget ved noget for at sælge deres eget produkt..
"Folk kan grine fordi jeg lever sundt, men jeg skal nok få min del af kagen" Citat mig

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Forresten så ang kreatin, hver gang jeg har kørt en kreatin kur, har jeg taget 3kg væske på og når jeg stopper igen smider jeg alt mit væske synes ikke der sker andet :S kan det betyde jeg er imun over for det?
"Folk kan grine fordi jeg lever sundt, men jeg skal nok få min del af kagen" Citat mig

Crai skrev:Forresten så ang kreatin, hver gang jeg har kørt en kreatin kur, har jeg taget 3kg væske på og når jeg stopper igen smider jeg alt mit væske synes ikke der sker andet :S kan det betyde jeg er imun over for det?

siden ud tager 3 kg på af vand når du er på kuren så sker der jo også noget og self taber du vandet efter da kreatin er vandbindende ,på kreatin dåsen burde der stå hvad det gør godt for. som fx. hurtigere restuation osv

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 190.00

Crai skrev:overskriften siger lidt sig selv.
Hvad har i bedst erfarringer med?

Kapsler eller pulver?

I følge det jeg har fundet frem til er kreatin kapsler det bedste, fordi at når man blander visse mærker kreatin med vand bliver noget af kreatinen til kreatinin hvilket er et mere skadeligt stof end brugbart stof.

Det der gør mig nevøs i denne test man har lavet er at det er folk der står bag udviklingen af nogle kreatinpiller der har lavt den.. Hvilket jo betyder at de måske ændre noget ved noget for at sælge deres eget produkt..

Reaktionen fra kreatin til kreatinin er temmelig langsom - det skal du slet ikke bekymre dig om.
Kapsler eller pulver er ligegyldigt - hvis du køber noget ordentligt monohydrat skulle der ikke være noget fup i det. Kapsler er imidlertid dyre (har undersøgt det)

Du er ikke non-responder hvis du tager 3 kg på. Hvad forventer du at du kan mærke på en kur? - Kreatin er ikke noget vidundermidel, vær glad hvis du øger din styrke 5-10 % .. det er vældig godt!

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 85.00

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster