Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1424
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej

Jeg vil høre om der kommer en vægtforøgelse af brug af Kreatin? - Tager man på af det?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ja. Jeg personligt bliver 5 kg tungere.

Geografisk sted: aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 200.00

bodybuilding90 skrev:Hej

Jeg vil høre om der kommer en vægtforøgelse af brug af Kreatin? - Tager man på af det?

Det er meget sandsyligt. Kreatin binder væske i muskelvævet, dette tabes igen når du stopper.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Okay. Jeg er ny til det med træning med vægte. Men jeg er i gang med at bygge en fysik (som jeg håber på at opnå den til sommer) som muskeløs men samtidig markeret. - Få man et vandophobende loook (i følge af den vægtforøgelse) af kreatin eller bliver musklerne simpelthen bare større af det?
Brugeravatar

Skal lige siges det langt fra er alle, der får udbytte af at tage kreatin. Hvis man fra natures side, har et højt nok kreatinniveau, vil man ikke mærke nogen effekt ved at tage det som tilskud. Har læst engang at det kun er 50% der får udbytte af det (ret mig endelig hvis jeg tager fejl).

Ved godt det ikke var svar på topic, men følte lige jeg ville nævne det, nu når du siger du er ny i faget.

Okay. Det er da helt i orden du fortæller mig om det for nu ved jeg også det. Alt information kan jeg bruge :) - Jeg må lige holde øje med min vægt når jeg begynder at tage det og se hvad der sker af ændringer.
Brugeravatar

bodybuilding90 skrev:Okay. Jeg er ny til det med træning med vægte. Men jeg er i gang med at bygge en fysik (som jeg håber på at opnå den til sommer) som muskeløs men samtidig markeret. - Få man et vandophobende loook (i følge af den vægtforøgelse) af kreatin eller bliver musklerne simpelthen bare større af det?

Det varier meget for person til person, og dit udgangspunkt. Der er nogen der påstår de bliver meget bloated af det, men jeg har aldrig personligt oplevet det selv eller mødt personer som har oplevet dette. Som nævnt er det heller ikke alle som får udbytte er kreatin, jeg mener det siges at ca. 25% er såkaldte non-responders.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Jeg tror din sidste bekymring skal gå på banaliteter som "væskeophobning".

Læs nogle artikler omkring træning og kost, så skal det hele nok komme.
For at svare på dit spørgsmål: Det er meget forskelligt.
Brugeravatar

Labze skrev:
bodybuilding90 skrev:Okay. Jeg er ny til det med træning med vægte. Men jeg er i gang med at bygge en fysik (som jeg håber på at opnå den til sommer) som muskeløs men samtidig markeret. - Få man et vandophobende loook (i følge af den vægtforøgelse) af kreatin eller bliver musklerne simpelthen bare større af det?

Det varier meget for person til person, og dit udgangspunkt. Der er nogen der påstår de bliver meget bloated af det, men jeg har aldrig personligt oplevet det selv eller mødt personer som har oplevet dette. Som nævnt er det heller ikke alle som får udbytte er kreatin, jeg mener det siges at ca. 25% er såkaldte non-responders.

Okay. Efter, hvad jeg har fået at vide herind, vælger jeg at købe Kreatin og bruge det. Kreatin skader jo ikke (Har jeg forstået) så det kan ikke gå helt galt og prøve det :)

Tak for hjælpen herind.
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster