Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:hanzilicious skrev:Hej BB'ere :-)
Jeg vil her vise jer mit 2 split program jeg har trænet i godt og vel 6 måneder snart..
1 Dag - Bryst , Skulder , Triceps , Mave.
BB Bench Press, DB Incline Bench Press, DB Flyers..
DB Shoulder Press, DB Lateral Raise, DB Rear Lateral Raise..
Weighted Dips, Triceps Pushdown (Cable)..
2 Dag - Ben , Ryg , Biceps.
Ben Pres, Leg Extension, Lying Leg Curl, Calf Raise..
Cable Pushdown, Seated Row, 2 ryg maskiner, HyperExtension(lænd)..
BB Curl, DB Preacher Curl..
3 Dag - FRI
Hvis du nu VIL splitte op i kropsdele, hvad laver så Rear Lateral raise på dag 1 ? og hvad laver Cable Pushdown på dag 2 ?
Hvordan er dine sæt og reps fordelt ? Hvilken form for progression anvender du ?

Lithium skrev:Du kunne jo køre Front Squat/Zercher Squat/Lunges/Sumo Dødløft/Snatch Grip Dødløft/Goodmornings/Trækhiv/ i stedet for konventionelt squat og dødløft...
alternativerne er mangeMå jeg spørge hvorfor du ikke kan køre alm squat/dødløft ?

Lithium skrev:hanzilicious skrev:Lithium skrev:hanzilicious skrev:Hej BB'ere :-)
Jeg vil her vise jer mit 2 split program jeg har trænet i godt og vel 6 måneder snart..
3 Dag - FRI
Hvis du nu VIL splitte op i kropsdele, hvad laver så Rear Lateral raise på dag 1 ? og hvad laver Cable Pushdown på dag 2 ?
Hvordan er dine sæt og reps fordelt ? Hvilken form for progression anvender du ?
Det vil klart pushdown er på dag 2? træk til bryst hvilket træner ryg?
rear lateral raise træner bagskulder har sku altid trænet bagskulder med i skulder dagen, kunne godt forstille mig det er en småfejl..
Pushdown er en tricepsøvelse... Den øvelse du tænker på hedder Pull down og er den vi på dansk kalder træk til bryst/nakke
bagskulder skal på rygdagen hvis det skal deles stricly op efter muskelgrupper

Lithium skrev:hanzilicious skrev:Lithium skrev:Du kunne jo køre Front Squat/Zercher Squat/Lunges/Sumo Dødløft/Snatch Grip Dødløft/Goodmornings/Trækhiv/ i stedet for konventionelt squat og dødløft...
alternativerne er mangeMå jeg spørge hvorfor du ikke kan køre alm squat/dødløft ?
Den du kalder trækhiv hvad er det helt nøjagtig? den hedder vel ikke chinup vel?
Smadret min nederste del af ryggen i en lille ulykke for nogle måneder tilbage, er igang med at træne mig op igen så jeg kan træne dødløft og squat..
Men hvis nu jeg skulle have nogle gode øvelser til ryg dagen, netop istedet for dødløft hvad kunne i så foreslå?
trækhiv:
http://www.youtube.com/watch?v=YQhsNeME ... re=related
men hvis du har bøvl med ryggen er det nok ikke lige den du skal starte ud med
Jeg skal ikke gøre mig klog på hvilke øvelser du så kan køre når du er skadet, men frontsquat og sumo dødløft er øvelser der normaltvis ikke takserer ryggen så voldsomt ift alm squat og dødløft.

Lithium skrev:hanzilicious skrev:Lithium skrev:hanzilicious skrev:Lithium skrev:hanzilicious skrev:Hej BB'ere :-)
3 Dag - FRI
Det vil klart pushdown er på dag 2? træk til bryst hvilket træner ryg?
rear lateral raise træner bagskulder har sku altid trænet bagskulder med i skulder dagen, kunne godt forstille mig det er en småfejl..
Pushdown er en tricepsøvelse... Den øvelse du tænker på hedder Pull down og er den vi på dansk kalder træk til bryst/nakke
bagskulder skal på rygdagen hvis det skal deles stricly op efter muskelgrupper
Ja lige præcis mig der tager fejl :-)
Vil du så mene det et okay program jeg har mig eller kan jeg ændre lidt i min ryg dag med øvelserne?
Det er jo sådanset ikke et program du har lavet - du har bare skitseret dit øvelsesvalg og splittet.
Et program består jo også af sæt, reps og intensitet og hvordan din progression skal forløbe, hvad enten det er lineær, dagsform, undulerende eller noget helt andet...
Jeg kan ikke rigtig sige noget om dine øvelsesvalg på træk/ben-dagen da jeg ikke kender din rygskade og selv hvis jeg gjorde ville jeg nok ikke være i stand til at vælge øvelserne for dig.
Din pressdag skal indholde horizontalt og vertikalt press og lidt "iso" til bryst og triceps så skulle den være fjong, gerne lidt træning af RC ogsåDin pressdag skal indholde horizontalt og vertikalt press og lidt "iso" til bryst og triceps så skulle den være fjong, gerne lidt træning af RC også. .

Lithium skrev:hanzilicious skrev: <- har du mulighed for at skrive nogle af øvelserne du snakker om der?
Her er et par eksempler på gode øvelser
DB Bænkpres, BB bænkpress, BB incline Bænkpress, DB Incl Bænkpress, Db Shoulder press, Military Press, Pushpress, Fransk Press, Tate press, Dips, Flies
og du skal selvf. ikke køre dem allesammen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster