Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Riisen skrev:Hej alle sammen
Landet er sådan at jeg siden i sommers har haft den fornemmelse at når jeg er ved at blive mæt og spiser lidt mere har jeg svært ved at synke det og det føles vammelt inde i munden. Lige i det jeg tager mig sammen til at synke får jeg lige et surt opstød. Det kommer halvt ned i halsen hvorefter det ryger op igen, efterfølgende kan jeg mærke min mave krampe lidt. Den eneste måde jeg kan spise videre på er at blande mælk/vand/saft el. med i maden så jeg nærmest "drikker" det sidste.
Har ingen ide om hvad det skyldes, og det kom sådan rimelig pludseligt.
Min lillebror har sagt han os har/har haft og sagt at han synes det var når han spiste tun at det kom.
Jeg spiser i gennemsnit 1 dåse tun hver dag, 2-3 æg, havregryn hver morgen, noget pasta og resten er lidt forskelligt. Primært er det ved tun, pasta og havregryn det er sådan. Er jeg meget sulten får jeg det ikke, kun når mæthedsfølelsen er ved at komme.
Nogen med nogle råd eller andet, for det er sku ret træls når man skal spise meget og holde sig i kcal overskud! :

Riisen skrev:Hej alle sammen
Landet er sådan at jeg siden i sommers har haft den fornemmelse at når jeg er ved at blive mæt og spiser lidt mere har jeg svært ved at synke det og det føles vammelt inde i munden. Lige i det jeg tager mig sammen til at synke får jeg lige et surt opstød. Det kommer halvt ned i halsen hvorefter det ryger op igen, efterfølgende kan jeg mærke min mave krampe lidt. Den eneste måde jeg kan spise videre på er at blande mælk/vand/saft el. med i maden så jeg nærmest "drikker" det sidste.
Har ingen ide om hvad det skyldes, og det kom sådan rimelig pludseligt.
Min lillebror har sagt han os har/har haft og sagt at han synes det var når han spiste tun at det kom.
Jeg spiser i gennemsnit 1 dåse tun hver dag, 2-3 æg, havregryn hver morgen, noget pasta og resten er lidt forskelligt. Primært er det ved tun, pasta og havregryn det er sådan. Er jeg meget sulten får jeg det ikke, kun når mæthedsfølelsen er ved at komme.
Nogen med nogle råd eller andet, for det er sku ret træls når man skal spise meget og holde sig i kcal overskud! :

Keki skrev:
Er jeg den eneste som tænker at det måske er naturligt nok? Hvis jeg blev ved med at spise selvom jeg havde mæthedsfølelse, så ville jeg da også nå et punkt, hvor jeg fik reflux?!
Mit råd må blive at jeg vil foreslå dig at spise mindre portioner - altså stoppe FØR kvalmegræsen/når du er mæt, og i stedet spise hyppigere! Prøv fx at spise hver 2.-3. time.
/Keki

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster