Har ikke holdt nogen "planlagte" ædedage eller højkaloriedage, men nu synes jeg virkelig jeg trængte til en. Har udsat den noget tid da det egentlig gik rigtig godt, så har haft dage til at glæde mig til min fremtidige ædedag, og planlægge hvilke lækkerier jeg havde savnet mest som jeg skulle proppe i mig
Så blev det dagen. Efter en alm. sund morgenmad (yoghurt, mysli) skal jeg ud og købe GUF til frokost og aften. Og tro mig det har været planlagt LÆNGE hvad jeg skal ha og hvor godt det bliver.
Køber først 2 trøfler (1 til nu og 1 til senere... host) og gufler begge i løbet af 10 min...
I slikbutikken, og købe alle! mine yndlingsslagsslik, næsten et halvt kilo. Regner med det nok er næsten væk inden jeg kommer hjem, men spiser kun et par stykker, for trøflerne ligger som en mursten i maven nu.
Vi SKAL på McD senere, og jeg glæder mig som en lille pige, men skal lige forbi og handle ind først. Og jeg får det bare værre. Bliver trukket halvt gennem butikken, kan slet ikke tænke på alle de lækre sager jeg sku ha. Står i køen, og føler mig grålig i ansigtet, klamsvedende, har meget kvalme, og føler trøflerne snart kommer op.
Tager hjem og er bare ussel. Kaster ikke op, og kvalmen bliver da lidt bedre over de næste par timer men har det stadig elendigt, mavepine og ikke lyst til at spise eller drikke noget som helst.
Hvad skete der???
Jeg plejede at kunne spise langt langt mere en det?! Jeg havde regnet med en dag med top energi efter masser af kalorier fra især kulhydrater. Og troede jeg kunne træne max
I stedet har jeg det som om jeg lige har haft 3 dage influenza..