Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1479
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1476

Følg bodybuilding.dk på

Kvalme på ædedag

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har spist rigtig sundt og fornuftigt de sidste par mdr. Ikke nogen bestemt diæt men frugt, grønt, groft, lidt sund fedt og masser af proteiner, især fra mager kød og fisk. Meget af min mad er proteinerne, bruger ikke pulver, da jeg ikke har brug for større mængder protein end at jeg kan spise mig til dem. En udfordring for mig at holde mig til "sund" mad da jeg er en rigtig sukkergris og glad for McD også :wink:
Har ikke holdt nogen "planlagte" ædedage eller højkaloriedage, men nu synes jeg virkelig jeg trængte til en. Har udsat den noget tid da det egentlig gik rigtig godt, så har haft dage til at glæde mig til min fremtidige ædedag, og planlægge hvilke lækkerier jeg havde savnet mest som jeg skulle proppe i mig :D

Så blev det dagen. Efter en alm. sund morgenmad (yoghurt, mysli) skal jeg ud og købe GUF til frokost og aften. Og tro mig det har været planlagt LÆNGE hvad jeg skal ha og hvor godt det bliver.
Køber først 2 trøfler (1 til nu og 1 til senere... host) og gufler begge i løbet af 10 min...
I slikbutikken, og købe alle! mine yndlingsslagsslik, næsten et halvt kilo. Regner med det nok er næsten væk inden jeg kommer hjem, men spiser kun et par stykker, for trøflerne ligger som en mursten i maven nu.
Vi SKAL på McD senere, og jeg glæder mig som en lille pige, men skal lige forbi og handle ind først. Og jeg får det bare værre. Bliver trukket halvt gennem butikken, kan slet ikke tænke på alle de lækre sager jeg sku ha. Står i køen, og føler mig grålig i ansigtet, klamsvedende, har meget kvalme, og føler trøflerne snart kommer op.

Tager hjem og er bare ussel. Kaster ikke op, og kvalmen bliver da lidt bedre over de næste par timer men har det stadig elendigt, mavepine og ikke lyst til at spise eller drikke noget som helst.

Hvad skete der???
Jeg plejede at kunne spise langt langt mere en det?! Jeg havde regnet med en dag med top energi efter masser af kalorier fra især kulhydrater. Og troede jeg kunne træne max :twisted: i eftermiddag på mit store sukker-kick, og få fyldt depoterne godt op til de næste dage og gå til den.

I stedet har jeg det som om jeg lige har haft 3 dage influenza..

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg kunne forstille mig at det er din blodsukker som svare igen efter alt det junk :wink: Dit blodsukker har været nogenlunde stabilt det sidste stykke tid og så pludselig får du alle de hurtig carbs, hvilket giver udslag i store udsving i blodsukkermængden
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg har det på præcis samme måde efter jeg er begyndt at gå op i kosten. Kan stadig spise som et svin, men bliver dårlig efter en halv times tid, og om aftenen vil jeg bare dø :P
Men det har vist noget at gøre med at du spiser sundt. Når du får alle dine vitaminer og den mæthedsfølelse du har brug for har kroppen ikke brug for det der sukker-kick som ofte er grunden til trængen til søde sager
-Jeg synes det er kanon at have det sådan nu :D
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nykøbing F

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster