Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049937 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
henning skrev:Du har vist gode gener til det her.
Træner du hjemme eller i center?
Henning
Jeg forstår ikke helt at du skriver at du er gået i stå.lasseeb skrev:rigtig god træning i dag!
er glad for min DL og squatten gik bedre end forventet
Ha' en god dag!
Jeg forstår ikke helt at du skriver at du er gået i stå.henning skrev:Ha' en god dag!
Og hvorfor tror du så at ingen læser din log?lasseeb skrev:Træning i dagFin dag. Ser ingen grund til at skrive den ind, da ingen læser min log
Fortsat god dag.
Specielt her i starten af loggen, er det vigtigt at skrive træningerne ind.Lithium skrev:Hvis du ikke opdaterer loggen med dine træninger og skriver ting som at du ikke lige gad så gider folk ikke læse den
Det ved jeg ikke, er der mange der synes det?Lithium skrev:Ja men så vil jeg spørge dig Henning hvorfor tror du der er mange herinde der synes at du er en spøjs fætter ? Sådan kosmisk inspireret og altruistisk ghandi-agtig ?![]()
Er du ude for at folk ude i det virkelig liv også synes du er noget for sig ?![]()
Jeg mener dette på den absolut bedste måde -![]()
lasseeb skrev:nu står det på en uges deload, og så skal der køres noget russisk loading
Tager Sheiko beginners 1, som er på 4 uger
Du har alle de fine ord med lallan.
Har du virkelig bruge for det deload? Vi snakkes lige ved i morgen
lasseeb skrev:Nej, det behøver jeg faktisk ikke, så jeg overvejer bare at starte i morgen, onsdag?Du har alle de fine ord med lallan.
Har du virkelig bruge for det deload? Vi snakkes lige ved i morgen
lasseeb skrev:"Hulen" hvor jeg træner er desværre lukket pt.
Jeg tog mig derfor en løbetur på 30 time.
Nu har jeg snart projektopgave i skolen. Vi har valgt et emne der hedder "Pludselig lammelse" Hvor vi blandt andet har et interview med Jason Watt. Det skal nok blive godt. Nogle gode råd, så må i endelig skrive
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster