Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1441
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1438

Følg bodybuilding.dk på

Leder efter nyt center i Aalborg

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey

som emnet siger, leder jeg efter nyt center i allborg.

har været inde i center guiden og kigget lidt igennem hvad der er.

er kommet frem til at der nok er ca. 3 mulige.
1. Power Gym
2. Fitness World Aalborg
3. AK Jyden

Jeg har tænkt mig at prøve træne alle 3 steder, men det er svært at få fornæmelsen for et sted bare ved en prøve træning.

indtil videre har jeg hørt følgende om de forskellige steder:

Power Gym:
Godt sted, men alt hvad man skal bruge, dog skulle omgangstonen og atmosfæren ikke være så god.

Fitness World Aalborg:
et sted hvor man let kan finde en tåbe der vil curle med squat stangen. og hvor udstyret ikke skulel være helt så godt som de 2 andre steder.

AK Jyden:
har længe været plaget af rygtet om at alle AS'erne er derude, men skulle ellers være et rigtigt godt Old School center.

hvis i har nogle erfaringer, kommentarer eller ligende vil jeg da meget gerne have dem med i mine overvejelser :)

Pft.

/Kirk
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor.
- Vince Lombardi

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Kirk skrev:Hey

1. Power Gym
2. Fitness World Aalborg
3. AK Jyden

Jeg har tænkt mig at prøve træne alle 3 steder, men det er svært at få fornæmelsen for et sted bare ved en prøve træning.

Power Gym:
Godt sted, men alt hvad man skal bruge, dog skulle omgangstonen og atmosfæren ikke være så god.

Fitness World Aalborg:
et sted hvor man let kan finde en tåbe der vil curle med squat stangen. og hvor udstyret ikke skulel være helt så godt som de 2 andre steder.

AK Jyden:
har længe været plaget af rygtet om at alle AS'erne er derude, men skulle ellers være et rigtigt godt Old School center.

hvis i har nogle erfaringer, kommentarer eller ligende vil jeg da meget gerne have dem med i mine overvejelser :)

Pft.

/Kirk

Dem er der nu også en del af i Powergym :mrgreen:

Men hop da i Powergym og prøv en træning... Kan overhovede ikke nikke genkendende til det med omgangstonen? Og hvis du ikke kan lide en atmosfære præget af magnesium og tunge vægte er det måske ikke det rette sted :cry:

Hvor er det nu lige AK jyden ligger? Og hvor tunge vægte har de?
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

8800 skrev:

de er squ overalt lige pt.

8800 skrev:
Men hop da i Powergym og prøv en træning... Kan overhovede ikke nikke genkendende til det med omgangstonen?

fik det fra en tidligere tråd jeg fandt (ser lige om jeg kan finde den igen), samt en der træner der hvor jeg træner nu.

8800 skrev:
Og hvis du ikke kan lide en atmosfære præget af magnesium og tunge vægte er det måske ikke det rette sted :cry:

er du tosset, jo mindre tøset det er jo bedre.. DØ KRESLØBSMASKINER DØ :twisted:

8800 skrev:

ligger ude på skydebanevej, ude ved havnen, lige der hvor "vestbyen" stopper (hvor kastetvej stopper). håndvægte de har op til 50kg

som tidligere nævnt har jeg tænkt mig at prøve træne alle 3 steder, men ekstra indput er altid nice.

/Kirk
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor.
- Vince Lombardi

hey jeg træner self i powergym og det er efter min erfaring et rigtig godt sted at træne.. stedet bliver kaldt steostedet når man nævner det i byen, men har dog kun set 1 endnu som tydeligt har været på et eller andet.. de har håndvægte op til 68kg og masser af stænger og vægte til at proppe på.. de har sårn set alt.. så synes helt klart du skulle kigge ind og prøve en omgang træning, priserne er rigtige gode hvis du er studerende.... musikken er dog utrolig gay/dårlig/svanset/tøser eller hvad man nu vil kalde det.. men det kan en mp3 afspiller nemt rode bod på...

mvh Rambo

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Rambo-Ringsted skrev:hey jeg træner self i powergym og det er efter min erfaring et rigtig godt sted at træne.. stedet bliver kaldt steostedet når man nævner det i byen, men har dog kun set 1 endnu som tydeligt har været på et eller andet.. de har håndvægte op til 68kg og masser af stænger og vægte til at proppe på.. de har sårn set alt.. så synes helt klart du skulle kigge ind og prøve en omgang træning, priserne er rigtige gode hvis du er studerende.... musikken er dog utrolig gay/dårlig/svanset/tøser eller hvad man nu vil kalde det.. men det kan en mp3 afspiller nemt rode bod på...

mvh Rambo

Gay musik, hvad snakker du om? Det er så fed musik og man kommer i total god stemning... Power gym er det fedeste sted - Du kan komme og gå som du vil, også er alle rigtig venlige og hjælpsomme.. ;)
Train Hard, Play Hard.

Geografisk sted: Frhavn

Rambo-Ringsted skrev:hey jeg træner self i powergym og det er efter min erfaring et rigtig godt sted at træne.. stedet bliver kaldt steostedet når man nævner det i byen, men har dog kun set 1 endnu som tydeligt har været på et eller andet.. de har håndvægte op til 68kg og masser af stænger og vægte til at proppe på.. de har sårn set alt.. så synes helt klart du skulle kigge ind og prøve en omgang træning, priserne er rigtige gode hvis du er studerende.... musikken er dog utrolig gay/dårlig/svanset/tøser eller hvad man nu vil kalde det.. men det kan en mp3 afspiller nemt rode bod på...

mvh Rambo

Hehe så kigger du vidst ikke ordenligt efter :mrgreen:

Men stedet er super og indimellem er der da tiesto på anlægget og det er da blæret... Eller en gang gangsterrap =D>
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

altså når jeg er der spiller de altid den samme techno/dance sang, kun 1 dage hvor en af de store gutter satte noget ordentligt musik på jeg endelig smed min mp3 afspiller..

og hvis du har hørt mnemic så vil du ikke synes der er et eneste strejf af energi i den musik de spiller.. eller det gir god stemning ;)

sagde dog også til ham fyren at det var sku rart med noget ordentligt musik...

skal lige siges at jeg ikke er den eneste der deler min holdning i powergym...

Styrkeliste

Er godt nok heller ikke med på at omgangstonen skulle være dårlig i PG. Hvis du selv er åben, er det meget nemt at komme i snak med folk.
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

ja omgangstonen er fin.. kom i snak med et par stykker uden endlig at ville det.. i just happend :roll:

så den kan man sku ikke sige noget til...

Styrkeliste

8800 skrev:
Kirk skrev:Hey

1. Power Gym
2. Fitness World Aalborg
3. AK Jyden

Power Gym:

Fitness World Aalborg:

AK Jyden:

Pft.

/Kirk

Men hop da i Powergym og prøv en træning... Kan overhovede ikke nikke genkendende til det med omgangstonen? Og hvis du ikke kan lide en atmosfære præget af magnesium og tunge vægte er det måske ikke det rette sted :cry:

Tilsat lidt rammstein eller det der er værre. Hvem kan ikke lide det? Hvis man absolute ikke kan tåle den slags - bør man nok overveje maskinhelvede i fitnessworld/fitness.dk :)

Desuden ville det virke wierd hvis omgangstonen ikke var lidt miljøpræget sådan et sted. Det skal den da være.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Tilbage til Off topic

Brugere online