Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pære12 skrev:Lige PT bor jeg i Odense, men var bosat i Kolding i en måned i sommerferien og kommer til at flytte tilbage dertil igen her efter jul, så leder efter et træningscenter med ordenlige faciliteter. Jeg træner godt seriøst med 6 træningsdage om ugen, og tunge basis øvelser.
Da jeg trænede i Kolding her i sommerferien, meldte jeg mig ind i Fitness one, som jeg fik varmt anbefalet, men blev temmelig skuffet, ingen runde skiver til dødløft, de havde kun sådan nogle kantet 20kgs med håndtag i, værste omgang pis jeg længe har prøvet, og håndvægte går kun til 30kg.
Nogle der kan anbefale et center i Kolding eller bare i nærheden? Rejser gerne lidt hvis nødvendigt.

Gosser skrev:pære12 skrev:Lige PT bor jeg i Odense, men var bosat i Kolding i en måned i sommerferien og kommer til at flytte tilbage dertil igen her efter jul, så leder efter et træningscenter med ordenlige faciliteter. Jeg træner godt seriøst med 6 træningsdage om ugen, og tunge basis øvelser.
Da jeg trænede i Kolding her i sommerferien, meldte jeg mig ind i Fitness one, som jeg fik varmt anbefalet, men blev temmelig skuffet, ingen runde skiver til dødløft, de havde kun sådan nogle kantet 20kgs med håndtag i, værste omgang pis jeg længe har prøvet, og håndvægte går kun til 30kg.
Nogle der kan anbefale et center i Kolding eller bare i nærheden? Rejser gerne lidt hvis nødvendigt.
Umiddelbart er der kun ét alternativ, og det er Fitness World. Det er dog væsentligt bedre end Fitness One.
To squatracks, to bænke til alm. bænkpres, to bænke til skrå bænkres, håndvægte op til 42kg og ikke mindst runde skiverDet er da noget af det dummeste jeg har hørt, med kantede skiver
Ellers er der technogym-maskiner for resten. Ydermere er der et lille afsnit beregnet til cross-fit, der bl.a. indebærer kettlebells og fine aggregater til eks. pull-ups.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster