Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1500
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1498

Følg bodybuilding.dk på

Leder efter trænings center

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Lige PT bor jeg i Odense, men var bosat i Kolding i en måned i sommerferien og kommer til at flytte tilbage dertil igen her efter jul, så leder efter et træningscenter med ordenlige faciliteter. Jeg træner godt seriøst med 6 træningsdage om ugen, og tunge basis øvelser.

Da jeg trænede i Kolding her i sommerferien, meldte jeg mig ind i Fitness one, som jeg fik varmt anbefalet, men blev temmelig skuffet, ingen runde skiver til dødløft, de havde kun sådan nogle kantet 20kgs med håndtag i, værste omgang pis jeg længe har prøvet, og håndvægte går kun til 30kg.

Nogle der kan anbefale et center i Kolding eller bare i nærheden? Rejser gerne lidt hvis nødvendigt.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

pære12 skrev:Lige PT bor jeg i Odense, men var bosat i Kolding i en måned i sommerferien og kommer til at flytte tilbage dertil igen her efter jul, så leder efter et træningscenter med ordenlige faciliteter. Jeg træner godt seriøst med 6 træningsdage om ugen, og tunge basis øvelser.

Da jeg trænede i Kolding her i sommerferien, meldte jeg mig ind i Fitness one, som jeg fik varmt anbefalet, men blev temmelig skuffet, ingen runde skiver til dødløft, de havde kun sådan nogle kantet 20kgs med håndtag i, værste omgang pis jeg længe har prøvet, og håndvægte går kun til 30kg.

Nogle der kan anbefale et center i Kolding eller bare i nærheden? Rejser gerne lidt hvis nødvendigt.

Umiddelbart er der kun ét alternativ, og det er Fitness World. Det er dog væsentligt bedre end Fitness One.

To squatracks, to bænke til alm. bænkpres, to bænke til skrå bænkres, håndvægte op til 42kg og ikke mindst runde skiver :wink: Det er da noget af det dummeste jeg har hørt, med kantede skiver :?

Ellers er der technogym-maskiner for resten. Ydermere er der et lille afsnit beregnet til cross-fit, der bl.a. indebærer kettlebells og fine aggregater til eks. pull-ups.
Følg min logbog her: Log med Gosser
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding
Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 237.50

Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan

Gosser skrev:
pære12 skrev:Lige PT bor jeg i Odense, men var bosat i Kolding i en måned i sommerferien og kommer til at flytte tilbage dertil igen her efter jul, så leder efter et træningscenter med ordenlige faciliteter. Jeg træner godt seriøst med 6 træningsdage om ugen, og tunge basis øvelser.

Umiddelbart er der kun ét alternativ, og det er Fitness World. Det er dog væsentligt bedre end Fitness One.

To squatracks, to bænke til alm. bænkpres, to bænke til skrå bænkres, håndvægte op til 42kg og ikke mindst runde skiver :wink: Det er da noget af det dummeste jeg har hørt, med kantede skiver :?

Ellers er der technogym-maskiner for resten. Ydermere er der et lille afsnit beregnet til cross-fit, der bl.a. indebærer kettlebells og fine aggregater til eks. pull-ups.

Det var det jeg var bange for..

Nogen der har erfaring med KIF centeret? Skulle være et lille fint sted med egen nøgle osv, men hvilke faciliteter?

Lige nu står jeg til at træne i et center i Frederecia hvis ikke der er noget ordenligt der ligger tættere på, så forslag uden for kolding tager jeg gerne imod
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 150.00

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster