Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MesterRune skrev:Skal bare lige være sikker, jeg kan godt slippe afsted med at træne fullbody således:
Bænk flad
Dødløft
Squat
Bent over raws
Military
Jeg går ikke så meget op i at jeg får sixpack og den atletiske græske gudekrop.. men bare at blive stor først og fremmest.. æder godt og sådan, men er lidt sløv til at få trænet, også fordi at det tager en krig for mig at træne.. så overvejer at cutte programmet ned til dette.. Er bare bange for at mine arme ikke bliver store nok..
- Så når jeg ikke kører dødløft (hver anden gang) så sætter jeg nok biceps + triceps på.
Som sagt gider ikke bruge for meget tid, har en tidskrævende skolegang + arbejde.

cj8000 skrev:MesterRune skrev:Skal bare lige være sikker, jeg kan godt slippe afsted med at træne fullbody således:
Bænk flad
Dødløft
Squat
Bent over raws
Military
Jeg går ikke så meget op i at jeg får sixpack og den atletiske græske gudekrop.. men bare at blive stor først og fremmest.. æder godt og sådan, men er lidt sløv til at få trænet, også fordi at det tager en krig for mig at træne.. så overvejer at cutte programmet ned til dette.. Er bare bange for at mine arme ikke bliver store nok..
- Så når jeg ikke kører dødløft (hver anden gang) så sætter jeg nok biceps + triceps på.
Som sagt gider ikke bruge for meget tid, har en tidskrævende skolegang + arbejde.
Tunge basis øvelser er ganske gode og virkningsfulde, men lad være at kør tu ng dødløft mere end 1 gang om ugen. Det utrolig hårdt for din krop og cns.
Så hellere lave 2 forskellige fullbody programmer som du skiftes til at køre

MesterRune skrev:cj8000 skrev:MesterRune skrev:Skal bare lige være sikker, jeg kan godt slippe afsted med at træne fullbody således:
Bænk flad
Dødløft
Squat
Bent over raws
Military
Tunge basis øvelser er ganske gode og virkningsfulde, men lad være at kør tu ng dødløft mere end 1 gang om ugen. Det utrolig hårdt for din krop og cns.
Så hellere lave 2 forskellige fullbody programmer som du skiftes til at køre
Udemærket, også det jeg selv tænkte. Det triste er at jeg nu nok kun kommer til at træne 2 gange om ugen.. Så dødløft passer med hver anden gang.. Så kan jeg godt sætte triceps + biceps på den gang om ugen jeg ikke tager dødløft? - hvis det er nødvendigt? Ville ikke gøre mig noget hvis jeg bare havde den øvelse mindre når jeg trænede?

Jacob skrev:Jo det kan du sagtens.
Jeg skriver det lige osm jeg ind til videre har forstået det hele.
Du vil køre et Fullbody program (helkrops-program) 3 gange i ugen.
Det vil blive således.
Bb Bænkpres
Dødløft
Squat
Bent Over Row
Military
Der er det så at jeg siger følgende.
Hvis du fx kører mandag, onsdag & fredag, så starter du uge 1 med at køre:
Mandag:
Bb bænkpres
Dødløft
Bent Over Row
Military
Onsdag:
Bb bænkpres
Squat
Bent Over Row
Military
Fredag:
Bb bænkpres
Dødløft
Bent Over Row
Military.
Uge 2 vil så se præcis sådan ud, bare med den ene ændring at mandag/fredag squatter du og onsdag dødløfter du.
Hvis du som du skriver du måske kommer til, kun skal træne 2 gange i ugen, så ville jeg uden tvivl tage både squat og dødløft med begge dage. Det kan din krop sagtens følge med til.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster