Jeg var der for 5 års tid siden. Dog et andet hotel.
Generelt brugte vi ikke ret mange penge på mad og drikke udover hotellets service. Vi havde også all inclusive. Blandingsforholdene i deres "drinks" er nogle af de mest slidte jeg har været ude for, men man vænner sig hurtigt til det - og bliver derfor også godt fuld. De hældte gerne både vodka, gin, rom og jeg ved ikke hvad i samme plastikbæger (og utrolig små mængder sodavand)

Desuden tog vi ofte tilbage på hotellet midt under pubcrawls osv. Dvs. tog hen på første bar og fik den obligatoriske velkomstdrink, og smuttede tilbage og drak "gratis" på hotellet, og catchede op med de andre. To til tre af disse runs er tilstrækkeligt til at blive godt fuld. Det starter alligevel ofte så tidligt, at det ingen forskel gør om man "er der hele tiden".
Maden på vores hotel var ikke noget at råbe hurra for (i kan selvfølgelig være heldigere). Hvis du gerne vil have bare en smule kvalitet indenbords dernede, så vil jeg klart anbefale jer at købe lidt ordentlig mad i diverse supermarkeder. Det er som regel også ret billigt. Det har du garanteret også tænkt dig i forvejen anyway.
Det skal selvfølgelig siges, at hvis man ikke spekulerer ret meget i at drikke sig godt fuld på hotellet og derefter blot at holde den kørende, men i stedet køber store mængder alkohol foruden det, så kan det hurtigt blive dyrt.
Jeg tror, at jeg kom af med 6-700kr foruden selve rejsens og hotellets omkostninger (kun alkohol). Flere af mine kammerater kom dog af med væsentlig mere - men imo er det unødvendigt.