Nu har jeg gennem længere tid siddet og ladet mig inspirere og nydt at læse andres logbøger, så nu melder jeg mig under fanerne.
Jeg er 45 år og "gammel i gårde". Har trænet on/off i 22 år ( Blev 1 v BM og 3 v DM ´89 !!!! (-70).
Jeg håber på respons på logbogen, - gode råd, et spark i r... , et klap på skulderen eller en rykker, hvis der ikke har været skrevet længe.Sitet her er jo så fedt, -- fuck, da jeg stillede op, fandtes internet ikke engang
Kone, børn og karriere har sat træningen på stand-by i nogle år, men nu skulle den være go´nok: I´m back!! 162 cm ( smurf-size) og 82 kg m rimelig fedt%. Det viser bare, synes jeg, at "once a BB, - always a BB).
Træningen er nærmest "old-græsk" så jeg henter megen inspiration fra Jeres logbøger.
Når jeg begynder at skrive mine øvelser fra gang til gang, hører jeg gerne komentarer.
Jeg smider nok også et par billeder i galleri til kritisk og konstruktiv analyse, når jeg er "shinet up". Jeg vil ta´min "night-cap" og læse lidt flere indlæg og gå til køjs
Jeg vender tilbage imorgen
Ses. Musclesmurf