Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1481
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1480

Følg bodybuilding.dk på

Lotto24.dk

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej

Igår blev jeg under min kedsomhed nysgerrig, da der florerede tilbud på Facebook med biografbilletter + Gufbilletter for 1 kr.

Jeg googlede lidt og fandt ud af, at tilbudet blev ført af Lotto24.dk.

Man kunne her betale blot 1 kr. og med posten så modtage sin biopakke. Where is the catch? Catch'en ligger så i, at man med den krone tilmelder sig 14 dages Plus Abonnement. Hvis man ikke afmelder det, vil man blive fratrukket 299 kr./md. herfra.

Jeg tænker, at det nok er en god forretning for Lotto24.dk, da mange netop ikke får læst det med småt. Jeg ser det dog som en mulighed for mig at score et par biografbilletter og huske at melde mig rettidigt ud af Plus abonnementet, så jeg gennemfører 'købet'.

Velkomstmail og bekræftelsesmail modtager jeg i min Indbakke. I 'uønsket post' modtager jeg så en mail om en lang række af bekræftelseshandlinger, jeg skal igennem for at modtage min præmie/gevinst/biopakke. Der skal udfyldes profiloplysninger uploades billede af sygesikringsbevis, pas, kørekort eller elregning og et profilbillede. Ellers er de åbenbart ikke sikre på, man vil modtage gaven. De er kun sikre på, man vil betale for abonnementet :ohno:

Jeg sender dem en mail, hvor jeg forklarer, at jeg ikke ønsker gennem den lange proces for at bekræfte, at jeg ønsker mine billetter og, at de i øvrigt kan opfatte min mail som en bekræftelse. Jeg får ikke umiddelbart svar inden for de lovede 24 timer, men de fraskriver sig også ansvaret for, om man modtager mails, hvis man har en hotmailkonto, så jeg ringer til dem.

Her bekræfter den noget nedladende dame i telefonen, at man skal gennem proceduren for at bekræfte, man er over 18 år. Ellers har de for stort administrationsbesvær i forhold til børn under 18 år, der skulle have tilmeldt sig og siden hen blevet sure over at modtage biografbilletter. De behøver imidlertid intet bevis på, at man er over 18 år for at de trækker de 299 kr/md. fra kontoen. Personligt forestiller jeg mig, at det kan give et større administrationsbesvær end ved at sende gratis biobilletter ud.

Sidst ønsker jeg så at give dem en anmeldelse på Trustpilot, hvor jeg vil beskrive beløbet. Lotto24.dk har dog fået sat en spærring, så man skal have et unikt brugerID fra dem for at lave en anmeldelse. Sjovt nok virker mit brugerID ikke, så jeg har nu skrevet til Trustpilot.

Hvad siger I? Er jeg en gammel sur, mand, der er for dårlig til at læse betingelserne eller er det dårlig markedsføringsskik at tvinge folk gennem sådan et show? I kan selv se kampagnen her og vurdere, hvor gode de er til at kommunikere budskabet:
http://www.lotto24.dk/c/214/

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

ChristianR skrev:Hej

Igår blev jeg under min kedsomhed nysgerrig, da der florerede tilbud på Facebook med biografbilletter + Gufbilletter for 1 kr.

Jeg googlede lidt og fandt ud af, at tilbudet blev ført af Lotto24.dk.

Man kunne her betale blot 1 kr. og med posten så modtage sin biopakke. Where is the catch? Catch'en ligger så i, at man med den krone tilmelder sig 14 dages Plus Abonnement. Hvis man ikke afmelder det, vil man blive fratrukket 299 kr./md. herfra.

Jeg tænker, at det nok er en god forretning for Lotto24.dk, da mange netop ikke får læst det med småt. Jeg ser det dog som en mulighed for mig at score et par biografbilletter og huske at melde mig rettidigt ud af Plus abonnementet, så jeg gennemfører 'købet'.

Velkomstmail og bekræftelsesmail modtager jeg i min Indbakke. I 'uønsket post' modtager jeg så en mail om en lang række af bekræftelseshandlinger, jeg skal igennem for at modtage min præmie/gevinst/biopakke. Der skal udfyldes profiloplysninger uploades billede af sygesikringsbevis, pas, kørekort eller elregning og et profilbillede. Ellers er de åbenbart ikke sikre på, man vil modtage gaven. De er kun sikre på, man vil betale for abonnementet :ohno:

Jeg sender dem en mail, hvor jeg forklarer, at jeg ikke ønsker gennem den lange proces for at bekræfte, at jeg ønsker mine billetter og, at de i øvrigt kan opfatte min mail som en bekræftelse. Jeg får ikke umiddelbart svar inden for de lovede 24 timer, men de fraskriver sig også ansvaret for, om man modtager mails, hvis man har en hotmailkonto, så jeg ringer til dem.

Her bekræfter den noget nedladende dame i telefonen, at man skal gennem proceduren for at bekræfte, man er over 18 år. Ellers har de for stort administrationsbesvær i forhold til børn under 18 år, der skulle have tilmeldt sig og siden hen blevet sure over at modtage biografbilletter. De behøver imidlertid intet bevis på, at man er over 18 år for at de trækker de 299 kr/md. fra kontoen. Personligt forestiller jeg mig, at det kan give et større administrationsbesvær end ved at sende gratis biobilletter ud.

Sidst ønsker jeg så at give dem en anmeldelse på Trustpilot, hvor jeg vil beskrive beløbet. Lotto24.dk har dog fået sat en spærring, så man skal have et unikt brugerID fra dem for at lave en anmeldelse. Sjovt nok virker mit brugerID ikke, så jeg har nu skrevet til Trustpilot.

Hvad siger I? Er jeg en gammel sur, mand, der er for dårlig til at læse betingelserne eller er det dårlig markedsføringsskik at tvinge folk gennem sådan et show? I kan selv se kampagnen her og vurdere, hvor gode de er til at kommunikere budskabet:
http://www.lotto24.dk/c/214/

Det er ikke dig der er problemet, men selvfølgelig lotto24. Desværre er der ikke meget at gøre ved sådanne "firmaer" andet end at brokke sig og håbe på det bedste.. Efterhånden skal man vurdere ethvert klik på internettet for at undgå spam, tilbud om diverse gevinster og andet bras. Reklamer med "SE HER - GRATIS [indsæt produkt]" eller reklamer om chance for gevinster og pengepræmier ses overalt, og man skal som regel holde sig fra det. Hvis du endelig vil benytte en service eller et firma du ikke kender, så undersøg dem grundigt i forvejen, via trustpilot eller andre fora hvor folk har beskrevet deres opleveser med denne.

Jeg kan ikke sige andet end at du bare må prøve at brokke dig og om ikke andet kan du vel benytte dig af forbrugerrådets hjemmeside og se, hvad du kan gøre.

Håber det løser sig!:)

PatrickSan
Det kan godt være jeg har små arme, men de er fandme også slappe.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nordjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Vis kostplan

Jeg tjekkede nu op på blandt andet Trustpilot inden, jeg benyttede mig af tilbudet.

Her fremgik der naturligvis nogle negativ anmeldelser. Dog var firmaet tilsyneladende professionelt nok til at svare for sig på Trustpilot. Desuden gik de fleste klager på, at folk ikke havde forstået, de havde tilmeldt sig Plus Abonnementet. Det forstår jeg, de brokker sig over, men jeg antog også, at det ikke ville blive et problem for mig, når nu jeg var klar over det.

Jeg har nu sidenhen forstået, hvorfor der ikke er flere dårlige anmeldelser på Trustpilot. Det skyldes det filter, Lotto24 har fået indført i forhold til anmeldelser på deres side, således de i nogen grad kan kontrollere, hvem der anmelder dem. Mit Bruger ID virkede jo sjovt nok ikke.

Reputation point: 5

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster