Fik lige et par nye spændende produkter hjem fra Bodyman.dk i dag. Var sku så begejstret, at jeg ville dele min oplevelse med jer.
Det drejer sig om de 3 følgende produkter:
WHEY COOLER, (Protein drik) sluups !
Her er tale om et helt nyt produkt, en lækker frisk proteinshake med smag som en lækker frugtjuice. Og selv om man har svært ved at tro det efter man har smagt det, indeholder den 100% ren valleprotein . Whey Cooler mixes nemt og smager lækkert ligesom din favorit juice eller anden sportsdrik (Altså med en lækker frugtsmag) . En servering : 28 gram. 20 gram protein. Ingen fedt eller kulhydrat.
Mix. den med iskoldt vand og evt. isterninger – en fantastik cool drink efter en hård gang træning. Fed nye opfindelse. Råvarer, fantasi og velsmag står stærkt og klart, noget af det mest suveræne jeg har smagt længe - en virkelig aftertraning cooler !
Får 5 for den friske nye smags opfindelse (Genial nye frisk juice smag) – God variation til den oprindelige lidt kedelige protein shake.
Pris kr. 299,- for knap 900 gram. Lidt dyrt med sku alle penge værd pga. den frisk smags oplevelse. Forkæl dig selv og prøv denne !
Pasta med Protein – PASTA MAX, Maximize
Som de fleste nu nok ved, da vi har snakket om det herinde, er der kommet en pasta på markedet der indeholder 60% protein. Denne overrasket mig positivt – en blanding af det danske, italienske og bodybuildiske køkken - virker lidt melet, men har en god lidt grov smag smag, der passer mine smagsløg perfekt. Mætter endvidere rigtigt godt og passer fint ind i det rustikke køkken – kan helt sikkert også bruges som et glimrende diæt produkt, da det mætter for vildt !
Bodylab Whey 80
Det kendte bodylab protein i en ny og forbedret udgave. Havde kun smagt deres tidligere udgaver. Må sige at deres nye udgaver er blevet endnu bedre. Nemmer at opløse (rigtigt nemt), samt har en dejlig cremet konsistent, hvilket leder tanken hen på milkshake (overvældende lækker smag). Fås med en frisk jordbærsmag(min favorit) eller vanille og chokolade.
(Absolut et godt køb, da det er et af de produkter der giver størst muligt protein udbytte i gram, nemt at opløse og smager glimrende) !
ALLE 3 PRODUKTER KAN KØBES HOS BODYMAN.DK og får mine varmeste anbefalinger – Det er i hvervfald ikke sidste gang jeg bestiller disse !

Surt og sødt