Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1772
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1770

Følg bodybuilding.dk på

MAD/KOSTTILSKUD ANMELDELSE (Paste med protein/proteindrikke)

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

”MAD” ANMELDELSE af ”madskribent”, ”køkkenchef” og Bodybuilder JBH0007

Fik lige et par nye spændende produkter hjem fra Bodyman.dk i dag. Var sku så begejstret, at jeg ville dele min oplevelse med jer.

Det drejer sig om de 3 følgende produkter:

WHEY COOLER, (Protein drik) sluups !
Her er tale om et helt nyt produkt, en lækker frisk proteinshake med smag som en lækker frugtjuice. Og selv om man har svært ved at tro det efter man har smagt det, indeholder den 100% ren valleprotein . Whey Cooler mixes nemt og smager lækkert ligesom din favorit juice eller anden sportsdrik (Altså med en lækker frugtsmag) . En servering : 28 gram. 20 gram protein. Ingen fedt eller kulhydrat.

Mix. den med iskoldt vand og evt. isterninger – en fantastik cool drink efter en hård gang træning. Fed nye opfindelse. Råvarer, fantasi og velsmag står stærkt og klart, noget af det mest suveræne jeg har smagt længe - en virkelig aftertraning cooler !

:P :P :P :P :P 5 Kokkehuer ud 5 mulige
Får 5 for den friske nye smags opfindelse (Genial nye frisk juice smag) – God variation til den oprindelige lidt kedelige protein shake.

Pris kr. 299,- for knap 900 gram. Lidt dyrt med sku alle penge værd pga. den frisk smags oplevelse. Forkæl dig selv og prøv denne !

Pasta med Protein – PASTA MAX, Maximize

Som de fleste nu nok ved, da vi har snakket om det herinde, er der kommet en pasta på markedet der indeholder 60% protein. Denne overrasket mig positivt – en blanding af det danske, italienske og bodybuildiske køkken - virker lidt melet, men har en god lidt grov smag smag, der passer mine smagsløg perfekt. Mætter endvidere rigtigt godt og passer fint ind i det rustikke køkken – kan helt sikkert også bruges som et glimrende diæt produkt, da det mætter for vildt !

:P :P :P :P 4 kokkehuer ud af 5 mulige

Bodylab Whey 80

Det kendte bodylab protein i en ny og forbedret udgave. Havde kun smagt deres tidligere udgaver. Må sige at deres nye udgaver er blevet endnu bedre. Nemmer at opløse (rigtigt nemt), samt har en dejlig cremet konsistent, hvilket leder tanken hen på milkshake (overvældende lækker smag). Fås med en frisk jordbærsmag(min favorit) eller vanille og chokolade.

:P :P :P :P 4 kokkehuer ud af 5 mulige
(Absolut et godt køb, da det er et af de produkter der giver størst muligt protein udbytte i gram, nemt at opløse og smager glimrende) !

ALLE 3 PRODUKTER KAN KØBES HOS BODYMAN.DK og får mine varmeste anbefalinger – Det er i hvervfald ikke sidste gang jeg bestiller disse !
Sidst rettet af Boye 14. jun 2005, 22:40, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Nu har jeg ikke lige prøvet whey cooler, men har prøvet Syntrax Nectar og det er vist det samme, og jeg er fuldstændig enig.. Jeg ved at der snart kommer et nyt mærke på markedet med en bedre pris, også er der ingen tvivl om at det er fremtiden, smagen bliver man sgu ik træt.. Præcis lige som blandet Saft C... Da jeg brugte det havde jeg altid en kande stående blandet i køleren.. Genialt!
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00

Synes også det er fint med proteinshakes med frugtsmag. På den måde vil man få mange flere til at indtage disse eftertragtede shakes, som ellers ikke vilde, fordi det blev for nørdet.
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg blander whey cooler med Lime og hindbær og det smager bare mums :D Surt og sødt
De har li lavet en nye slags hvor det er meget mere tykt og cremét i det :D Har selv li købt blåbær og chokolade og jeg har aldrig smagt noget så godt :D selv om du blander det op med vand bliver den li så tyk og cremét som alle andre mærker man blander op med mælk :D

Men det bedste er at man ka vælge mellem 15 forskellige slags smage :D

Geografisk sted: Flyttet

Skide god ide Life Raider - har lige købt en bøtte tørrede frugt (himbær, jorbær osv. - prøver lige at proppe disse i blenderen samme med whey cooler og isterninger -fed godnat drink MUMS !

Har drukket 8 cooler drik idag, så har rundet 160 gram + det jeg har spist ! JEG BLIVER GRANDE - he, he :D
Brugeravatar

Som om du ikke er det i forvejen ? :)

Jeg har dog lige fået MIT proteinpulver hjem i går. Nummer 1 mærke of all time. Smagen er simpelthen så identisk med, skal vi se de naturlige varianter af smagstemaerne :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

hmm kunne være man skulle bestille sig en whey cooler....
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 120.00

Marle: Hvis du ikke kan lide citron og lime - skal du nok prøve en anden cooler end den jeg har. Har serveret den for et par af gutterne og de var ved at hive hovedet af mig - i "surhed" he, he . Jeg er helt pjattet med citron osv. og har derfor snart kværnet min bøtte. Smager godt og friskt her i varmen !
Brugeravatar

Så må jeg give dine gutter ret, lemon er for surt :wink: men har den dog selv og blander den op med hindbær (som er alt for sød) og det giver den dejligste og friskeste smag :D Har li lavet en kande :dance:

Deres SNACTION er fandme os bare super........ Løb tør her i sidste uge så har bestilt nogle nye, glæder mig :D

life*raider skrev:Deres SNACTION er fandme os bare super........ Løb tør her i sidste uge så har bestilt nogle nye, glæder mig :D

Gu er de ej... Det er det værste lort... Har aldrig smagt så dårlig en proteinbar... Seriøst næste gang står den på et kendt mærke...
Brugeravatar

Styrkeliste

going big, jeg er også lidt med dig... Men jeg kunne ikke stå for bodyman.dk´s tilbud og har købt et lille lager... #-o

De kan spises, og for mig er det kun som et lille mellemmåltid før/under motion... :mrgreen:
Ny start(24/7 2006): 91,8kg. Mål: 80kg. 24/7: 91,8kg

Billede

Halfway from coal, halfway to diamond: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=1500

Geografisk sted: kbh

pintoz skrev:going big, jeg er også lidt med dig... Men jeg kunne ikke stå for bodyman.dk´s tilbud og har købt et lille lager... #-o

De kan spises, og for mig er det kun som et lille mellemmåltid før/under motion... :mrgreen:

Dem der hedder frappalicious smager af kaffe helt ærlig det er sgu for klamt...
Brugeravatar

Styrkeliste

gør de det? lol, det kunne jeg ikke smage... jeg syntes bare de smagte wierd! hehe :D

Billede

Halfway from coal, halfway to diamond: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=1500

pintoz skrev:gør de det? lol, det kunne jeg ikke smage... jeg syntes bare de smagte wierd! hehe :D

Den der hedder orange er til at spise, men stadig ik for god..
Brugeravatar

Styrkeliste

GoingBiG skrev:
pintoz skrev:going big, jeg er også lidt med dig... Men jeg kunne ikke stå for bodyman.dk´s tilbud og har købt et lille lager... #-o

Dem der hedder frappalicious smager af kaffe helt ærlig det er sgu for klamt...

Det er smag og behag. :) Jeg kan sagtens spise dem, om det er en tilvænningssag skal jeg ikke kunne sige :) vi har folk nede i butikken som komer forbi og køber dem dagligt enkeltvis.
Brugeravatar

Administrator

Geografisk sted: aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (4)

Jeg må også halvt tage min kommentar tilbage, jeg synes faktisk de er udemærket... 8-[

Specielt den med kaffe! :D

Billede

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster